sandstream
Guest
Tänkte bara kolla hur många som avsiktligt har låtit bli att köpa en vara från ett företag som sponsrar något du inte gillar, tex ett fotbollslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sundance Kid skrev:2120142Jag bojkottar en pizzeria här i kortedala på grund av att dom har en lagbild på ett av våra motsåndarlag i fotbollen! gggrrrrrr
dom har inget vidare god pizza heller för den delen...

Dr.Bike skrev:2120207Är inne på spåret att bojkotta varorna/tjänsterna hos företag jag inte gillar precis som DeeCati
T.ex köper/äter jag ALDRIG Hemglass - som ägs av Jehovas.
Tack DeeCati - Nu slipper jag fundera på SIBA oxå!

Dee_cati skrev:2120224Vafan, äger de hemglass också!!? Ett slag under bältet på en glasso-man som mig själv![]()

Jag brukar undvika att handla där man aktivt stöder Leksand IF.sandstream skrev:2120096Tänkte bara kolla hur många som avsiktligt har låtit bli att köpa en vara från ett företag som sponsrar något du inte gillar, tex ett fotbollslag.
Dee_cati skrev:2120136Det tar emot varje jag går in på Siba när man vet att det är Jehovas som styr och ställer bland aktieägarna....
Det blasket går ju inte att dricka ändåsandstream skrev:2120747...och jag undviker alltid att köpa Åbro.

Jag har aldrig vågat provaRedBaron skrev:2120754Det blasket går ju inte att dricka ändå![]()

Dr.Bike skrev:2120239Ja herregud som de hade sagt!
Det är ju genom H-glass de expanderat!
(de köpte ju hela Strägnäs mässhall och gjorde om till jehovas boot-camp och koncentrationsläger. Långt från medias blickar)
Det har DU sponsrat!!![]()
N.Blomqvist skrev:2120612Jag brukar undvika att handla där man aktivt stöder Leksand IF.

hållundan skrev:2121063Har aldrig köpt, kommer aldrig att köpa, och har förhoppningsvis aldrig druckit Löfbergs Lila.
Frölunda gjorde iaf så gott de kunde. Det är inte Löfbergs fel att Färjestad är så mycket bättre än dina goa gubbar. 
Det har bara blivit så, ända sedan kaffebolaget började att mata FBK med dollars.korvgubbe skrev:2121069Såja gubben, inte vara bitter nu!Frölunda gjorde iaf så gott de kunde. Det är inte Löfbergs fel att Färjestad är så mycket bättre än dina goa gubbar.
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen