Bogsera en bil

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
vad är en lämplig hastighet när man bogserar en bil? :va :D: :död

[YOUTUBE-ID]RvtYswQxVCk&NR=1[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
Haha, vilka jävla klåp :D
Den enda videon som saknas nu är de som försöker bogsera bort en bil ur en snödriva och råkar slita bort hela bakpartiet....

Vad hände??
Låste sig styrningen??

läst lite kommentarer och de menar att de har inte tändningen på så rattlåset går i, alt. att de är mycket tungstyrda utan servo eller så får killen ett tokbryt :D

...med tanke på att ratten ser helt fixerad ut så skulle jag gissa på rattlåset... De är två som drar i ratten och den rör sig inte en millimeter...

läst lite kommentarer och de menar att de har inte tändningen på så rattlåset går i, alt. att de är mycket tungstyrda utan servo eller så får killen ett tokbryt :D

Kan man styra omkring med 2t jänkare utan servo så ska man fanimej kunna vrida på ratten i en Impreza.

Tur att han hade bur iaf. :hihi

...med tanke på att ratten ser helt fixerad ut så skulle jag gissa på rattlåset... De är två som drar i ratten och den rör sig inte en millimeter...

det ser ut som föraren tokbryter emot killen som slänger sig på ratten :D

Kan man styra omkring med 2t jänkare utan servo så ska man fanimej kunna vrida på ratten i en Impreza.

någon lackerare som skriver i kommentarerna att de är inte roliga att ha att göra med utan servot.

Last edited:
Rattlåsen ser inte alltid likadana ut och ibland finns det bara ett läge på rattlåset och det är när den står klockan 12. Om de inte hade passerat det läget tidigare så låste sig ratten nu först, även om de rörde på ratten tidigare.

någon lackerare som skriver i kommentarerna att de är inte roliga att ha att göra med utan servot.

Nej, naturligtvis inte. Särkilt inte med lågprofilsdäck heller. Men klarar man inte av att vrida på ratten utan servo i farten så ska man inte få köra bil heller. :gnissla

Nej, naturligtvis inte. Särkilt inte med lågprofilsdäck heller. Men klarar man inte av att vrida på ratten utan servo i farten så ska man inte få köra bil heller. :gnissla

polarens 240 turbo la av en gång när jag körde, det var drygt att styra då kan jag säga, man gör inga snabba manövrar i det läget, klart överraskad.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back