bogesund rekord?

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
philiph skrev:
å vad gör det om man inte har skrapade puckar??? ser man "puckad" ut då eller??? ...shit va komplexfyllt!!! tragiskt... den inställningen dödar mer än mr.e ´s SPÅRVAL på bogesund ...

Har ironin tagit slut i Vallentuna?
 

ConfuseD

Numera Körkortslös.
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Bergshamra
Hoj
R1 -01
Det blir det säkert ändring på,, om du e den philip jag tror så blir mdet säkert fart på dig.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
:tråkad Jag har minsann kört från stopplikten i Aspåsnäset ner till korsningen vid E14 på 8:30... :hoppa
 

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kongl. Huvfudstaden
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
philiph skrev:
å vad gör det om man inte har skrapade puckar??? ser man "puckad" ut då eller??? ...shit va komplexfyllt!!! tragiskt... den inställningen dödar mer än mr.e ´s SPÅRVAL på bogesund ...

Seså..inget att haka upp sig på :tummenupp ..internskämt i potatislandet att Tjoffe är en sopa.. :arsele

Det där med skrapade plastbitar på benen kan vara känsligt ämne för dom som vill men inte kan.. :tummenupp :D

Kan väl tilläggas att genom åren så har man sett vad som skördar flest offer på åkningarna och det är inte bakhjulsåkat eller stoppieövningarna utan " måste få ner knäpucken i backen"..det är ju pluralis med folk man har sett singla av vägbanan ut i geografin med varierande resultat av denna övning.
Några borstar dammet av sig och tar en cigg, andra har fått åka helikopter till hospitalet.. :näsblod

Visst var man glad som en speleman första gången man skrapade och sedan blev det ett gift att man skulle åka med puckarna hasandes i varje böj...total pozeråka mao! :gnissla
Och som det brukar sluta med dessa övningar så slutade det i diket med ett brak... :rolleyes:
Numer är det på banan som det får hasas i...men visst kan man synda ibland å hasa ner knät i backen på gatan :tummenupp men det går fasen så mycket saktare runt böjen..men inget går väl upp mot en riktig pozersväng?? :hihi :hihi
 
Last edited:

relentless

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Rättvik
Hoj
R6RR 2008
Mike skrev:
Seså..inget att haka upp sig på :tummenupp ..internskämt i potatislandet att Tjoffe är en sopa.. :arsele

Det där med skrapade plastbitar på benen kan vara känsligt ämne för dom som vill men inte kan.. :tummenupp :D :D :D

Kan väl tilläggas att genom åren så har man sett vad som skördar flest offer på åkningarna och det är inte bakhjulsåkat eller stoppieövningarna utan " måste få ner knäpucken i backen"..
Visst var man glad som en speleman första gången man skrapade och sedan blev det ett gift att man skulle åka med puckarna hasandes i varje böj...total pozeråka mao! :gnissla
Och som det brukar sluta med dessa övningar så slutade det i diket med ett brak... :rolleyes:
Numer är det på banan som det får hasas i...men visst kan man synda ibland å hasa ner knät i backen på gatan :tummenupp men det går fasen så mycket saktare runt böjen..men inget går väl upp mot en riktig pozersväng??


tycker ni e lite taskiga mot tjoffe ...det finns dom som e långsammare :yoparty

haha som jag :tummenupp
 

novecento

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2003
Ort
bromma
Hoj
Paul Smart LE
rekordet på boge ???

blev ikväll stående bakom polisens avspärrning av bogesundsvägen. gissa EN gång vad som hade hänt. RÄTT!!! framför mig två lokala bilister som tyckte det var vardagsmat med vurpade hojar.
snuten får inte något vidare betyg, dom hade satt upp den sedvanliga varningstriangeln mitt i den skarpa vänstersvängen i början av boge.
njuter varje gång jag åker denna väg, självklart åker även jag "för fort".
kalla mig vad ni vill, men de som här allvarligt diskuterar tider på boge lider av hjärnsläpp och för små kukar. för att göra en tid där krävs att man helt bortser från grus, hästar/vilt, bilar och inte minst dessa rossiwannabees som är tvungna att ta hela vägen i anspråk för att klara sig runt böjen.
bortser man alltså från allt detta så kan man göra skapliga tider där. vad säger det däremot om dessa personers intelligens? en hel del tycker jag.
ni kanske inte har alltför mycket att förlora, men ni kanske har en morsa/flickvän osv som skulle sakna er. jag är iaf måttligt road av att sådant påverkar min försäkringspremie.

bara mina 5 cent till temat.

kör så det ryker.....där ni kan.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top