IronMike
Guest
Japp, tänkte inte fråga om någon vill haka. Utan varna för mig själv. Kommer nog gena en del, ev köra lite på tid, får se.. Så ni kan väl ha det i åtanke om ni funderar på att åka dit.
Mvh
Micke
Mvh
Micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IronMike skrev:Japp, tänkte inte fråga om någon vill haka. Utan varna för mig själv. Kommer nog gena en del, ev köra lite på tid, får se.. Så ni kan väl ha det i åtanke om ni funderar på att åka dit.
Mvh
Micke
Jo absolut.. Dock kommer jag inte åja hojR6 Johan skrev:Ska nog själv ut en sväng åt det hållet och rasta av gixxern lite![]()
Kanske du ha lust att tok gasa lite andra vägar efter det?![]()
IronMike skrev:Jo absolut.. Dock kommer jag inte åja hojtänkt ev dra svinninge också
![]()
loser skrev:Ca 15:01 kommer jag och min Hummer att starta ifrån andra hållet. Så du kan väl ha det i åtanke när du genar.![]()
Inte insatt tidsmässigt vad som gäller på boge,sub 4,30 repor?Toyboy skrev:Berätta gärna med vilken bil och vad tiden blev på boge när
du har rastat bilen färdigt![]()
IronMike skrev:Inte insatt tidsmässigt vad som gäller på boge,sub 4,30 repor?
Jo där brukar jag också slå av, iaf dagstid.. Har några gamla tider med hoj, tror jag kört 4,20 som bäst lite drygt, dock ett tag sen.Toyboy skrev:kör en tid så får vi se hur den "står" sig![]()
jag brukar ta det lite lugnt vid ellboda och vid stallen
IronMike skrev:Jo där brukar jag också slå av, iaf dagstid.. Har några gamla tider med hoj, tror jag kört 4,20 som bäst lite drygt, dock ett tag sen.
Jappjonas123 skrev:onsdag då ?
24/ 8
IronMike skrev:Jo absolut.. Dock kommer jag inte åja hojtänkt ev dra svinninge också
![]()
Jag har gjort ett uppehåll sen ca 3 veckor tillbaks då jag råka ut för en ganska hemsk historia på två hjul....bikerwoman skrev:Varför hänga på sporthoj när man kör bil och inte hoj?
Men det är ju snällt att du varnar oss andra så vi vet när du är ute och genar i svängarna med din bil!
IronMike skrev:Jag har gjort ett uppehåll sen ca 3 veckor tillbaks då jag råka ut för en ganska hemsk historia på två hjul....
Du är en groda, stor mun, liten kroppCaffe skrev:Du blev frånkörd och förnedrad?
Hehe..rBy skrev:Mike!
Syrran din påstår att du sålt bågen pga att du var NÄRA att klota...?
Det kanske var den lite "tuffare" historian iofs.
Tror på det Caffe skrev, frånåkt
Du får ta och skaffa dig en hoj nu igen ffs så kan vi ut och rasta tillsammans.
Glenn är hur sugen som helst på att tjakka hoj oxå, lutar år en gixxer 750?
Hare gött
/Robert
Victor skrev:Synd att jag inte såg den här tråden innan. Jag hade gärna lärt mig lite spårval på den vägen.
Ironmike, kan inte du vara hare för mig nångång så man kan lägga några feta tider där?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |