Bogan varning.

• Thread starter Thread starter EmiliosFantomen
  • Start date Start date

EmiliosFantomen

Guest
Tonvis med poliser vid brofästet ink hojar, fick möte av en som kom körandes i full karriär.
Vill också passa på att varna för följande saker, hinkvis med kottar och annat bråte som blåst upp på vägen, i fotokurvan låg det en sten stor som en grapefrukt.
Sist men inte minst så kör det omkring en galning i en slamsugarbil som gillar att gena ordentligt i kurvorna.

Last edited:
Synd bara att ni som brukar köra Bogan oavsett om ni kör överinspirerat, inspirerat eller normalt inte har 3 händer, en för att skydda pungen en till att skydda röven och en för munnen för jag misstänker att efter ikväll kommer ni bli pungsparkade, rövknullade och få en rejäl käftsmäll. Det trista är att det även spiller över på oss alla:huvet

Last edited:
Synd bara att ni som brukar köra Bogan oavsett om ni kör överinspirerat, inspirerat eller normalt inte har 3 händer, en för att skydda pungen en till att skydda röven och en för munnen för jag misstänker att efter ikväll kommer ni bli pungsparkade, rövknullade och få en rejäl käftsmäll. Det trista är att det även spiller över på oss alla:huvet

Tyvärr så tror jag att du har rätt...:(

Jag tror inte det finns en enda person som hade skrivit det bättre:D
Svida kommer det göra, och gör väl redan då vägen är obrukbar pga insatser från alla håll och kanter.

Jag också, nästa tisdag står de boende uppe i Stenestad med tjäran och fjädrarna redo att dränka in första bästa sporthojsåkare som passerar.

Man kan nog kallt räkna med att utdelningen kommer inkludera allt på två hjul utom möjligen trampcykel.
Menmen, det finns andra vägar.

Behövs det verkligen varnas för poliser på bogan? :va Kan väl inte komma som någon överaskning för någon att polisen står där jämt nu..

Vad är problemet?
Nu är det ju fritt fram att gasa på alla andra ställen, då hela Sthlm´s poliskår inkl helikoptern ska vara stationerad på Bogan! =)))

Nja, hälften på bogan och hälften på bulten. Det är bara att skippa de vägarna till efterdyningarna av massmediedebatten lagt sig och polisen har fått annat de skall prioritera. Det finns andra goa vägar runt Rimbo och Södertörn, vi ses på dem istället.

Kör över värmdö dit och hem, svänger bra.

Vardå? Gamla 222:an och väg 274 känns mest som transportsträcka. Men visst de går att köra på också.

Vardå? Gamla 222:an och väg 274 känns mest som transportsträcka. Men visst de går att köra på också.
Kör via Gustavsberg och upp förbi Lugnet så tar du vägen förbi Skevik och tillbaka mot Sthlm.
Där hittar du ett par fina kurviga partier!

Sträckan från Oxdjupet till Ängsvik är inte heller tråkig.

Last edited:
Kör via Gustavsberg och upp förbi Lugnet så tar du vägen förbi Skevik och tillbaka mot Sthlm.
Där hittar du ett par fina kurviga partier!

Sträckan från Oxdjupet till Ängsvik är inte heller tråkig.

Vi kanske ska ta och precisera alla bra hojvägar i länet så att ALLA som läser på forumet kan få en chans att göra en ny Bogesundshistoria om just den vägen dom tycker "vi" kör för fort på...

Vi kanske ska ta och precisera alla bra hojvägar i länet så att ALLA som läser på forumet kan få en chans att göra en ny Bogesundshistoria om just den vägen dom tycker "vi" kör för fort på...

Men hur ska vi annars tipsa varandra om roliga vägar?

Att hålla alla kurvorna i laglig takt funkar det också. Att ge upp fikat i Waxholm efter en skön norrsväng finns inte. =)

Extra mkt trafik på Bogan idag skulle jag tro.

Var extra försiktiga vid Jockes plats......(mellan träsket och Askrike infarten.....)

Last edited:

...såja lilla bror duktig, såja...:rullandeu

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back