Hej
Jag vill dela med mig av några bilder som jag tog under Gotland.
* Jag har ingen egen hoj
* Jag har inget mc-körkort
* Jag har aldrig sett så mycket hojar på en och samma plats
* Jag har aldrig sett några bilder på banåkning tidigare
Som sagt, jag var så ny på hela tillställningen så att jag på morgonen gick rakt in i bilens lucka. Blodet sprutade och jag fick gå med stort plåster i pannan hela helgen. Men det hindrade mig inte att fota cirka 500 bilder. Jag har inte tidigare fotograferat snabba sporter så det var en ny erfarenhet och mycket är lärt till en eventuell nästa gång.
Bilderna som jag har valt ut i galleriet är tagna med Nikon D70 och ett 80-400 mm objektiv. De är också minskade till 640 punkter breda. Det för att minska nedladdningstiderna.
Hoppas det duger åt församlingen.
https://www.hellden.se/gotlandring/index.htm
(websidan ligger på en SSL förbindelse så klicka bara OK på certifikaten)
// Michael
Jag vill dela med mig av några bilder som jag tog under Gotland.
* Jag har ingen egen hoj
* Jag har inget mc-körkort
* Jag har aldrig sett så mycket hojar på en och samma plats
* Jag har aldrig sett några bilder på banåkning tidigare
Som sagt, jag var så ny på hela tillställningen så att jag på morgonen gick rakt in i bilens lucka. Blodet sprutade och jag fick gå med stort plåster i pannan hela helgen. Men det hindrade mig inte att fota cirka 500 bilder. Jag har inte tidigare fotograferat snabba sporter så det var en ny erfarenhet och mycket är lärt till en eventuell nästa gång.
Bilderna som jag har valt ut i galleriet är tagna med Nikon D70 och ett 80-400 mm objektiv. De är också minskade till 640 punkter breda. Det för att minska nedladdningstiderna.
Hoppas det duger åt församlingen.
https://www.hellden.se/gotlandring/index.htm
(websidan ligger på en SSL förbindelse så klicka bara OK på certifikaten)
// Michael

