Boende i Kisa 20-21/8, Knuttersspelningen?

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Vi (jag och flickan) letar desperat efter boende i Kisa efter Knuttersspelningen den 20/8 men har hittills inte hittat något. Har någon något bra tips? Hur har alla andra löst det? Scenariot ingen öl och köra hem efteråt fungerar men frestar inte alls.

ft skrev:
Vi (jag och flickan) letar desperat efter boende i Kisa efter Knuttersspelningen den 20/8 men har hittills inte hittat något. Har någon något bra tips? Hur har alla andra löst det? Scenariot ingen öl och köra hem efteråt fungerar men frestar inte alls.

Är gästgiveriet full redan? :o)

Tackar för påminnelsen att de spelar. Är lite troligen uppbokad den helgen man annars hade jag kunnat lösa det åt er.

Det kryllar ju inte av Kisabor här heller.... typ 4:a st...

raceman_peps skrev:
Är gästgiveriet full redan? :o)

Nej, men en del av deras affärsidé är tydligen att ha helgstängt oavsett om man räknar med att hundratals människor kommer att besöka Kisa eller inte.

Den sista skyddade verkstaden är att driva affärsverksamhet utanför storstadsområdena utan konkurrens. Man kommer undan med allt. :)

ft skrev:
Den sista skyddade verkstaden är att driva affärsverksamhet utanför storstadsområdena utan konkurrens. Man kommer undan med allt. :)

Slå det här då: På en liten ort i norrlands inland hade slalombacken stängt PGA sportlov....

Är det så jävla illa att alla åker därifrån så fort dom blir lediga?

När hade dom tänkt att turister skulle komma dit för att åka skidor?

ha där har man bra minnen först så smiter man över staketet för att finna
hela katk sitta å klappa händerna åt oss..sen hade vi ej virke så det blev rent
hb för att sen hitta en sovplats på en släpkärra efter hela kalaset:3freak * :fyllisar *
polaren försökte tjuvkoppla ett reptåg i fyllan....tur att det inte lyckades :kocko :huvet

ft skrev:
... Scenariot ingen öl och köra hem efteråt fungerar men frestar inte alls.

För de flesta Lkpg-bor brukar "Scenariot ingen öl och köra hem efteråt" fungera alldeles utmärkt. :tungan

Flagga skrev:
För de flesta Lkpg-bor brukar "Scenariot ingen öl och köra hem efteråt" fungera alldeles utmärkt. :tungan

Låter bra. Ny fråga: Någon som skall köra och har två platser över? :)

Visst fungerar det att dricka cola, jag har slutat dricka mig plakat i vilket fall. Det är ändå gottigt med en öl eller två en ljummen sommarnatt med bra musik och trevligt folk.

Dessutom vore det schysst att ha någonstans att lägga MC-grejorna och sova så man kan ta hojen ner och åka längsta vägen hem på söndagen. :)

Mmm, sju kilometer söderut gör 40 minuter norrut till egna hemmet till ett hett alternativ. Får nog bli så, men tack ändå! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman