Boende CSS Knutstorp 13-14/5

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Hej!

Någon som liksom jag skall gå CSS 14/5 på KNutstorp och som vill dela stuga med mig vid banan?

Jag har bokat (natten mellan 13/5 till 14/5), och betalt, 1st. stuga med plats för ytterligare 3st. själar! Totala priset för stugan en natt är 900kr som vi delar lika på. Blir vi 4st. blir det billigare än om vi är 3st. osv.

Sängplats
1.) Niklas Ö
2.) Veronica "Yasha"
3.) Nicklas Lundberg
4.)

Mvh!
// Niklas
Mob. 0708-837943

Last edited:
Vad är CSS? Är det typ en bandag? Vad kostar det i så fall?

CSS = förkortning av California Superbike School och har sedan et tpar år tillbaks kört utbildningar på svenska banor.

Du kan läsa mer om CSS här http://www.superbikeschool.com/ och eftersom SMC har ett intimt sammabete kan du även läsa mer om kurserna och kurspriserna här http://www.svmc.se/templates/Ordinary.aspx?id=132 (så fort man har fixat sidan förståss, just nu verkar det som man håller på med underhåll/service/uppdateringar och det går inte att komma åt sidan för CSS).

Prist för en utbildningsdag ligger runt 3600kr vilket inkluderar 5 mycket väl spenderade 20minuterspass i lektionssalen med Andy Ibbot, en känd mc-skribent i UK men också skolchef för CSS i Europa.

Varje teoripass efterföljs sedan av ett 20-minuters praktikpass på banan med din personliga instruktör som ger dig feedback.

3600kr kan tyckas dyrt, det är ju mycket pengar, men personligen anser jag det värt pengarna. Det är mycket hög kvalité på utbildningen!

Hoppas mitt svar gav dig lite "kött på benen"!?

Mvh!
// Niklas

Låter otroligt intressant faktiskt. 3600 plus boende och omkostnader är dock mycket pengar. Hade jag vetat lite längre i förväg så hade jag nog nappat.

Uuuuppp! :D

Det drar ihop sig och endast en plats kvar!

Mvh!
// Niklas

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey