Boende California Superbike School Ring Knutstorp

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Är det några mer än jag här som har anmält sig till CSS på Ring Knutstorp den 9:e augusti?

Jag har bokat en stuga om det är någon/några här som är sugna på att dela. Enligt beskrivning skall det vara 4 bäddplatser men på ritningen ser jag bara två bäddar........ :va

4 killar som delar på två dubbelsängar för att sedan gå upp och klä på sig varsin läderpyjamas kan ju få vem som helst att börja fundera på om man är helt klar i skallen........ :D

Grymt sugen nu på att köra kursen......

Med tanke på ringa erfarenhet jag har på MC kommer jag bergis trilla i första kurvan..... :rolleyes:

Last edited:
Men vad är det för skitregler dom fått för sig.

" Motorcykeln ska vara godkänd att användas i trafik, alltså skattad och besiktad. Motorcykeln ska ha minst trafikförsäkring."

Da Fris skrev:
Är det några mer än jag här som har anmält sig till CSS på Ring Knutstorp den 9:e augusti?

Jag har bokat en stuga om det är någon/några här som är sugna på att dela. Enligt beskrivning skall det vara 4 bäddplatser men på ritningen ser jag bara två bäddar........ :va

4 killar som delar på två dubbelsängar för att sedan gå upp och klä på sig varsin läderpyjamas kan ju få vem som helst att börja fundera på om man är helt klar i skallen........ :D

Grymt sugen nu på att köra kursen......

Med tanke på ringa erfarenhet jag har på MC kommer jag bergis trilla i första kurvan..... :rolleyes:

Har bott i dessa stugor, det är 4 bäddar (2 st våningsängar)

troligtvis kört att åka med turbo då om den inte är reggad med det då... :(

CHIPPEN_no1 skrev:
troligtvis kört att åka med turbo då om den inte är reggad med det då... :(

Det är ju inte frågan om att hojen ska klara en besiktning hos SBP utan att det ska finnas gällande trafikförsäkring på samtliga fordon. Ingen kommer be dig hala upp regbevis osv. Jag körde med crashkåpor utan lysen i fjol och det var inga problem (instruktörshojarna är dessutom också i det skicket).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT