Boende bandag Kinnekulle 12/5

Linus

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-6R Ninja 95
Jag vill fixa boende vid Kinnekulle 11-12/5.
Vilka mer är det som ska dit och som inte har boende som instruktörer?

Linus skrev:
Jag vill fixa boende vid Kinnekulle 11-12/5.
Vilka mer är det som ska dit och som inte har boende som instruktörer?

Edit
Märkte att vi är på resverlistan än så länge. :( Återkommer.

Jag och Tina ska åka 12 och 14e. Vi behöver nog boende tors, fred, lör natt. Här bodde vi sist http://www.medelplanagarden.se/ billigt och kök/kyl osv. ca15min till banan

Last edited:
Funatic skrev:
2032808 Jag!
Smma ställe som sist?

(Jag är lite seg att svara, har inte varit inne här på ett tag)

Ja, det tycker jag! Medelplanagården hette det´va.

Bra, då är vi två! - Är det inga fler???

Nu har jag bokat en lägenhet iallafall - 2 st sängar och en bäddsoffa för två personer.
http://www.medelplanagarden.se/

1. Linus
2. Åklint
3. Funatic?
4. ?

Jag och Åklint tar iallafall plats i den, Funatic har en plats om han vill (?), och en till.

Linus skrev:
2079387 Ok, jag har bokat en lägenhet - 2 st sängar och en bäddsoffa för två personer på http://www.medelplanagarden.se

1. Linus
2. Åklint
3. ?
4. ?

Det finns plats för två till.

Undrar om jag skall fylla på en plats! Beronde på hur o när ni tar er ner? Skulle vara skönt att sova på plats så man har milen "bakom" sig på själva bandagen! Så att man bara har att vakna o åka till ringen!
Hade ni tänkt köra ner den 11 maj på dagen/em?? Isåfall är jag på en plats i lägenheten:tummenupp

sporTlovEr skrev:
2080516 Undrar om jag skall fylla på en plats! Beronde på hur o när ni tar er ner? Skulle vara skönt att sova på plats så man har milen "bakom" sig på själva bandagen! Så att man bara har att vakna o åka till ringen!
Hade ni tänkt köra ner den 11 maj på dagen/em?? Isåfall är jag på en plats i lägenheten:tummenupp

Åklint åker från Norrköping. Jag funderar på att ta hojen på släp, ev har jag plats för en hoj till på vägen ner - men sen åker jag nog inte direkt till Västerås.

Tillträde till lägenheten är mellan 16 och 21 så jag gissar att jag åker på eftermiddagen/kvällen så man är där mellan 18 och 20 kanske.. (11 maj)

Linus skrev:
2080986 Åklint åker från Norrköping. Jag funderar på att ta hojen på släp, ev har jag plats för en hoj till på vägen ner - men sen åker jag nog inte direkt till Västerås.

Tillträde till lägenheten är mellan 16 och 21 så jag gissar att jag åker på eftermiddagen/kvällen så man är där mellan 18 och 20 kanske.. (11 maj)

Jag kan slå följe med hojen iaf, trevligare att ha lite sällskap. Kan cruisa ner i biltempo .så kanske man kan låna lite bilutrymme för en ryggsäck.

Fortfarande två platser kvar... (Åklint är borta)

1. Linus
2. sporTlovEr
3. ?
4. ?

peter_norden61 skrev:
2128228 :tummenupp Vi är 3 st från Hallstahammar som åker till Kinnekulle 11-12 Maj. Övernattning på Medelplanagården är bokad.

Då får vi språkas där :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...