Boda Borg 23 januari 2011

Förslag på samlingsplatser:

McD - Sveavägen?

Skogis?

Bilar:
1. Maud (Samling Sveavägen??)
2. Lindman
3.
4.
5.

1. Micke™
2.
3.
4.

1. Stalker photo
2. RMT_Racing
3. (Sanna) om alla får plats annars tar vi egen bil
4. (Jonte_g) om alla får plats annars tar vi egen bil
5.

Uppdatera gärna listan efter att ni bestämt hur ni ska åka.

Rekomendation från boda borg:
I våra banor rekomenderas oömma kläder och innegympaskor.

RESTID:
Jag gjorde en slagning på eniro från Sveavägen (Stockholm) - Thorshamnsgatan (Oxelösund) fick då fram 11,65 mil samt 1timma och 10min mitt förslag är att man beräknar att åka senast 9.00 från Sveavägen (lägg till eller ta bort tid från din utgångspunkt) Vi är då framme strax efter 10. De beräknar att vi kör igång mellan 10:30-11:00

EFTERLYSNING!!

Är det inte så att det sitter en liten stackare där och gärna vill följa med. Vi skulle behöva bli en till så vi får jämna lag. Kan de som ska med lyssna runt lite?

Last edited:
Nej jag kör inte.. Men jag hänger gärna med där det finns platts! :)

Sitt i mitten m oss.. dig vill jag gärna ha bevakning på..

-----> Sanna
Jag måste alltså göra någonting när vi kommit fram? Typ, springa? Jag kommer behöva kräkpåsar av hastigheten jag kommer få upp.....

ALLMÄNA REGLER FÖR SAMFÄRD MED MIG!

1. Jag har makten över musik samt volymknapp.
2. Piller som hittas under stolar eller i säten är ej lovliga att ta bara för att de ligger i obruten förpackning.
3. Inget gnäll.
4. Inget -" Åh vi stannar och tittar på den fina stenen."
5. Föraren är förare av en anledning. Annars kan man gå.
6. Vi delar på eventuell tankning.

SAMLING SKOGIS FÖR DENNA BIL!

Last edited:
Bilar:
1. Maud (Klarabergsviadukten, taxifickan fick jag som ett bättre förlag) 9:00 Anna, kom i tid!!!! bil= renualt laguna ljust grågrön
2. Lindman
3. BusAnna
4. Ragge
5. Mad_Skillz

1. Micke™
2.
3.
4.

1. Stalker photo (samling Skogis)
2. RMT_Racing
3. (Sanna) om alla får plats annars tar vi egen bil
4. (Jonte_g) om alla får plats annars tar vi egen bil
5.

Uppdatera gärna listan efter att ni bestämt hur ni ska åka.

Rekomendation från boda borg:
I våra banor rekomenderas oömma kläder och innegympaskor.

RESTID:
Jag gjorde en slagning på eniro från Sveavägen (Stockholm) - Thorshamnsgatan (Oxelösund) fick då fram 11,65 mil samt 1timma och 10min mitt förslag är att man beräknar att åka senast 9.00 från Sveavägen (lägg till eller ta bort tid från din utgångspunkt) Vi är då framme strax efter 10. De beräknar att vi kör igång mellan 10:30-11:00

EFTERLYSNING!!

Är det inte så att det sitter en liten stackare där och gärna vill följa med. Vi skulle behöva bli en till så vi får jämna lag. Kan de som ska med lyssna runt lite?

Last edited:
Många bilar på få människor. kanske ska flörta in mig hos Maud för hon bor ju ett stenkast bort så att säga.. :D eller e det fullt redan?

Många bilar på få människor. kanske ska flörta in mig hos Maud för hon bor ju ett stenkast bort så att säga.. :D eller e det fullt redan?

Sorry, du var inte snabb nog. Du får lära dig räjsa lite bättre :D Kolla med de som inte listat sig på någon bil än.

Sitt i mitten m oss.. dig vill jag gärna ha bevakning på..

Jo visst, säger du nu ja! Men jag tror att du skulle ge upp ganska så fort och inse att det inte är nån ide... Men jag tänkte åka med Maud ist så du kan andas ut och njuta av att du ta ansvar över en välmedicinerad dåre som mig!

Men tack ändå! :)

Bilar:
1. Maud (Klarabergsviadukten, taxifickan fick jag som ett bättre förlag) 9:00 Anna, kom i tid!!!! bil= renualt laguna ljust grågrön
2. Lindman
3. BusAnna
4. Ragge
5. Mad_Skillz

1. Micke™
2.
3.
4.

1. Stalker photo (samling Skogis, vit audi A3)
2. RMT_Racing
3.
4. Micke™??
5. Psxcare??

Uppdatera gärna listan efter att ni bestämt hur ni ska åka

Jo visst, säger du nu ja! Men jag tror att du skulle ge upp ganska så fort och inse att det inte är nån ide... Men jag tänkte åka med Maud ist så du kan andas ut och njuta av att du ta ansvar över en välmedicinerad dåre som mig!

Men tack ändå! :)

Det är inte de välmedicinerade jag oroar mig för... utan de som ännu ej insett att de borde vara det!
- " Medication - Sometimes the world needs a break from the real you."
Soo I keep on chunking thoose pills.

Se ya all in the dungeons of Bodaborg.... :tummenupp

Bilar:

1. Stalker photo (samling Skogis, vit audi A3)
2. RMT_Racing
3.
4. Micke™??
5. Psxcare??

Jag möter gärna upp i Skogis om jag får plats i audin?
Min egen Audi står fortfarande och väntar på någon udda detalj till automaten...

Hmm. Efter att kollat av o an på platser o antal bilar så slår det mig att min enbart har 4 platser medans både en A3 och laguna har fem. Jag skrev nog fel nånstans i tråden ;) fast med en vild gissning är nog både A3 o laguna rymligare än en S60.

Audin har stjärter rum...

1. Stalker photo (samling Skogis, vit audi A3) - Typ obligatorisk
2. RMT_Racing - Bokad
3.
4. Micke™ - Bokad
5. Psxcare - Bokad

Om Sanna ska gå så har jag en plats till... :D

Last edited:
De e lugnt... Jag som "fest-fixare" måste ju se till att alla får plats ;) jag och Jonas tar egen bil ner. Om någon hittar en deltagare nummer 12 så hojta till så plockar vi upp denna.. Tjingeling ses på söndag 10:30 senast... =D

Ni får ha så kul på söndag, själv ska jag sova när ni roar er =) :rolleyes:

Då kan du ta Anna i hand. Hon är knappt talför på morgonen :D Jag däremot kan vara eCkLiGt morgonpigg :hihi

att hålla henne i handen hjälper väl inte mig att komma upp på morgonen :va såvida hon och jag inte skedar och du ringer o väcker oss :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti