Bocka till fotpinnebrygga, hur bär jag mig åt?

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Tjenare!
Känner mig riktigt jävla dum när jag frågar här men jag har testat allt jag har att tillgå (så vitt jag vet) vilket är våld, mer våld och ännu mer våld.
Fotpinnebryggan fick sig en smäll när jag klotade med hojen och jag lyckas inte slå tillbaka den...
DSC_0135.jpg

Det är det vänstra fästet som blivit bockat uppåt i kraschen och jag vill nu ha ner det på samma nivå som det högra.
Jag har våldfört mig på det med en 2kg slägga nu i en timme snart och det enda jag har lyckats åstadkomma är att slå bort färg...
Testade även att värma upp den ordentligt men det gav inte heller något resultat.
En ny kostar 500kr och den ynkliga summan är ganska långt borta just nu (vem fan betalar ut studiebidrag till folk som inte går i skolan bara för att efter 2 månader kräva tillbaka pengarna? :troll).
Är ganska frustrerad nu då jag vill ut och köra i snön innan den försvinner så ifall ni har några idéer så pitcha gärna dessa.
Är rätt begränsad vad gäller verktyg men har en polare som har lite större verkstad, tyvärr kan jag inte få tag på honom innan veckan är slut...
Grymt tacksam för all hjälp jag kan få här!:Bugar

Värme, värme, värme bara att värma med stoora gassvetsen så ska du se att det blir lätt att böja till den.

Det närmsta jag kommer en gassvets är ett sunkigt stormkök, haha...
Snackade nyss med polare som har en sådan dock så ska dit om någon timme och testa det!
Annars kör jag fan upp den till lokala bilmek och ger honom ett 6-pack så kan han bocka rätt det...

Gassvets funkar bra även de små med en tub men då får man ha lite tålamod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...