Bob Dylan i Göteborg

sp33dy

Svärmorsdrömmen.
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
WR450, DB7
Var igår (Onsdag) på Dylan i Scandinavium. Några fler härifrån som också var där? Isf. hur upplevde ni konserten? Måste säga att jag blev tämligen besviken över hur han hackade sönder de flesta låtarna, hursomhelst var det kul att se honom! :bow

over'n'out

Va inte där, men såg honom på Roskilde festivalen för ett par år sen. Det va det sämsta jag sett! :zpy Han totalt förstörde varje låt. Sen är han ju ganska tråkig i sig, inge partymaker direkt

Jo. Jag blev väldigt förvånad som sagt. Var dock flera låtar som lät bra, och Dylan verkade vara på gott humör. Han är väl den som hela tiden vill förnya och förvåna... är väl enda sättet att hålla gnistan vid liv efter så många år på scenen. Men som sagt under förväntan :gråta

Dylan är väl rätt känd för att ge dålig valuta för inträdespengarna på liveframträdanden. Har i och för sig aldrig sett o hört honom live, men det beror på att alla jag talat med som varit på en konsert blivit mer eller mindre besvikna.
Tråkigt att han är en sån grinolle för musiken kan verkligen vara fantastisk.

Hehe, inga äkta Dylanfans här märker jag.

Vad hade ni väntat er? Han har aldrig smörat för publiken direkt och man diggar väl knappast Dylan för sångröstens skull? Nä, jag skulle bli besviken om han inte var sur ifall jag var och såg honom :)

Dylan SKA vara butter. Om man vill se vilket humör han är på kollar man inte på hans ansikte utan på ben och fötter. För övrigt var det bättre i Karlstad än i Göteborg men det var absolut inget fel på konserten igår.

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP