Bo på bulten!

hahaha... tycker det fan är humor.
På en av de tre bilderna som fanns i annonsen som Nollvision la in så är det ju Bulten man ser... helt otroligt att de lyckades fota utan att en MC kom med. :)
Hade ju varit lite skönt om nån bultenfantom trodde det var någon av de vanliga fotograferna och lagt ett skönt nedlägg och vinkat samtidigt. :D

kollar man annonsen så ser man följande också.

Besökstid varje torsdag mellan kl 16.00-18.00. Varje besökare har 30 min till förfogande.

Varför inte på en onsdag? Varför inte senare än så? Varför har man inte mer än 30min att kolla? :D

Last edited:
Synd att det inte var ett färdigt boende. Jag skulle lätt kunna bo längs bulten. Glasscafé, vinterförvaring och däckverkstad...

...samt i förlängningen en GDS-hall... :tummenupp

Synd att det inte var ett färdigt boende. Jag skulle lätt kunna bo längs bulten. Glasscafé, vinterförvaring och däckverkstad...

...samt i förlängningen en GDS-hall... :tummenupp

Tja, vi kanske skulle gå ihop, köpa tomten och bygga en "lokal" :banana

Garage, meck och annat skoj man kan tänka sig motorburen ungdom kan tänkas göra på onsdagskvällar :D

ps, även alla andra dagar i veckan oxå kom jag på :rolleyes:

man borde ju köpa o bygga cafe o ta över rosenhill... perfekta läget för sporthojs fiket?

Undrar om en jumboförpackning med öronproppar följer med i köpet? :gnissla

Undrar om en jumboförpackning med öronproppar följer med i köpet? :gnissla

Näe men säkert en kärra grus, kvistar och annat bråte som vissa personer längst den vägen tycker passa som prydnad på den blanka asfalten :D

Vad populär man skulle bli hos grannarna när man rullar ut hojen och puttrar iväg till "starten" för att en liten stund senare bomba förbi och sedan komma puttrandes tillbaka från "Målet".

Sen justerar man något på fullvarv en stund inne på gården innan man puttrar iväg till starten igen, upprepa 10ggr per dag....

Vad populär man skulle bli hos grannarna när man rullar ut hojen och puttrar iväg till "starten" för att en liten stund senare bomba förbi och sedan komma puttrandes tillbaka från "Målet".

Sen justerar man något på fullvarv en stund inne på gården innan man puttrar iväg till starten igen, upprepa 10ggr per dag....

hahaha

Undra om dom skulle bjuda in en på fika? :rolleyes:

Eller årets kräftskiva :D

Äntlige !! Jag som letat så länge!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...