Har själv kört BMWs HP2a en hel del och det är faktiskt en rolig hoj med rolig karraktär både på motor och tekniska lösningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har alla missat S1000RR?
Den går ju ganska bra om man kollar på vintertesterna i WSBK: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4000194![]()
Näe, den finns ju inte i butik nu, och billig kommer den inte att vara, men nog fan är den läcker, och väcker ett "visst" ha-begärMed tanke på att den inte finns att köpa så tycker nog ingen att den är ett bra alternativ för trådstartaren. Men visst kommer den vara sportig när den väl släpps efter sommaren.
samt att jag ser till Total Cost of Ownership (TCO) dvs totalkostaden över tiden: försäkring, service, kvalitet och andrahandsvärde¨
Någon som hunnit prova 1300S ännu?, är grymt nyfiken på den. Om bara våren kan komma så skall jag prova den själv asap.
/E
Du är välkommen ner till BMW Solna på lördag så ska jag rulla ut den åt dig
Jag har beställt bra väder.
Är det på lördag dom har provkörningar? Är det 4e?
Kan man provköra en k1200 ?Provkörningarna har redan börjat, men det blir ju inte mycket när det ligger slask på vägarna tyvärr.
4:e blir det provkörningar ja. Tror tom att det är nån liten happening involverad, men är osäker på vad.
Hursomhelst har alla provkörare möjligheten att vinna en MC-resa i Sydafrika.
Kan man provköra en k1200 ?
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller