BMW X-moto stulen 110510

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
KTM 1290 GT-22, Husky 701, Yamaha 660 XTR
Min X-moto stulen på Ståltrådsvägen i Bromma i natt!
Crosskärm samt Ackrapipa är kännetecken samt att det sitter ett klistermärke där det står "Bombrepa"...

TJZ 870

Ser du den den ring polisen eller mig 070-4326374

//Peter

Kan vara samma gäng som snodde Polarens ktm inatt.... Den stals på råsundavägen det är ju inte långt ifrån Bromma... Lider med dig:-(

Sent from my Nexus S using Tapatalk

faan läge och göra ett gruppköp på gps:er och monta på cycklarna så man kan åka och hämta tillbaka dem med ränta.

Då vet jag.. brukar se din Xmoto i "söderort" om vi säger så.... Skettrist!! Håller så klart span efter den!

passerar området dagligen. skall ha i minnet i framöver! tråkigt som fan, hoppas du överlever.

faan läge och göra ett gruppköp på gps:er och monta på cycklarna så man kan åka och hämta tillbaka dem med ränta.

Gillar det där med räntan :D

Hoppas du får tillbaks din hoj! håller ögonen öppna :)

Det är bara för trist att det ska behöva vara på det här viset och tyvärr så är det det inte bara du som drabbats..

Vad jag vet så här långt så har minst 8 MC stölder ägt rum i Stockholm under det senaste dygnet vilket är ovanligt mycket och oftast betyder att det är organiserade och planerade stölder.

Fan va trist, brukade gå förbi och titta avundsjukt på den när jag skulle till bilen om mornarna. Nu förstår jag varför den varit borta, men ska hålla koll. Klen tröst men men....

Fan va trist, brukade gå förbi och titta avundsjukt på den när jag skulle till bilen om mornarna. Nu förstår jag varför den varit borta, men ska hålla koll. Klen tröst men men....

Då är vi grannar? Hur som haver har jag inte hört nåt om den så jag antar att den är förlorad... Surt iom att det var en hoj jag trivdes riktigt bra med!

Då är vi grannar? Hur som haver har jag inte hört nåt om den så jag antar att den är förlorad... Surt iom att det var en hoj jag trivdes riktigt bra med!

Stämmer bra det, bor på ståltrådsvägen 20.
Trist att dom skulle börja härja här, trodde att området var förskonat iom H-A ett par stenkast bort och Mille Markovic bakom hörnet.

Biljäveln får inte heller vara ifred, antingen så kastar någon mupp ägg på den i ren avundsjuka eller så är det fåglarna som dras till den...

Jo tror tyvärr att den är försvunnen. Själv så kikar jag efter en billig touring offroad nu. Troligen inte riktigt lika stöldbegärlig som andra hojjar!

Stämmer bra det, bor på ståltrådsvägen 20.
Trist att dom skulle börja härja här, trodde att området var förskonat iom H-A ett par stenkast bort och Mille Markovic bakom hörnet.

Biljäveln får inte heller vara ifred, antingen så kastar någon mupp ägg på den i ren avundsjuka eller så är det fåglarna som dras till den...

Jo tror tyvärr att den är försvunnen. Själv så kikar jag efter en billig touring offroad nu. Troligen inte riktigt lika stöldbegärlig som andra hojjar!

Och jag bor på 25... Då är vi samma förening, vi får väl åta oss att bli föreningens nattvakter:yoparty

Går i samma tankar som du, blir nåt mindre stöldbegärligt nu...

Och jag bor på 25... Då är vi samma förening, vi får väl åta oss att bli föreningens nattvakter:yoparty

Går i samma tankar som du, blir nåt mindre stöldbegärligt nu...

Ok, mitt hus är jämna nummer 20-28 så då bor du väll på sidan med parkeringar mot husen? Finns en mc ruta utanför 22´an som jag har hyffsat uppsikt över.

Jo medborgargardet börjar närma sig!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...