Peter, din nattsuddare. Sover du också i en kista? Den blå (båda kommer att stå på mässan) var kitat på Öhlins med dämpare och insattser men inte den förträffliga styrdämparenDen blå - va det Öhlins från fabrik!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peter, din nattsuddare. Sover du också i en kista? Den blå (båda kommer att stå på mässan) var kitat på Öhlins med dämpare och insattser men inte den förträffliga styrdämparenDen blå - va det Öhlins från fabrik!?
-Frågan är nu skickad till PirelliSverige.
Jag skickade dem igår frågan om Dragon Supercorsa tillverkas fortfarande. Har emellertid inte fått svar på det ännu.
Kommer oxå ihåg att "C" används på däck för skåpbilar å sånt men.......hmmmm.......pallar C-märkta hojframdäck bättre för "stoppies" då, eller?![]()
Har du tourat på en R1:a tidigare så kommer du gilla BMW:n. Du kommer fram lite snabbare bara ;-)
Jag skulle gissa att jag kommer ca 25 mil på en tank om jag kör lite dryg motorvägsfart utan att axxa en massa.
Fullt ös - jag då kommer du knappt halva den sträckan.
Peter, din nattsuddare. Sover du också i en kista? Den blå (båda kommer att stå på mässan) var kitat på Öhlins med dämpare och insattser men inte den förträffliga styrdämparenalltså inte någon hemlig HP version. Men det kommer, var så säker!
Okej, ............Jag är ute efter en begagnad sen 2010 el. 2011. Vad ska man tänka på? Utrustning mm?
.................
Men som sagt, mer matnyttigt (+ och -) om S1000RR.
Tack för bra svar Peter Pan och ni andra. Jag står och väljer mellan 2 hojar, av helt olika typ.
1. S1000RR
2. Ducati Streetfighter
Min KTM ska jag naturligtvis ha kvar. Det är den trevligaste hojen jag haft, sitter som en kung och skönt
ljud genom Ackrat.
Tack för bra svar Peter Pan och ni andra. Jag står och väljer mellan 2 hojar, av helt olika typ.
1. S1000RR
2. Ducati Streetfighter
Min KTM ska jag naturligtvis ha kvar. Det är den trevligaste hojen jag haft, sitter som en kung och skönt
ljud genom Ackrat.
Hej GurkisJag tror, antar och hoppas att Du menar Ducati Multistrada och inte monstret.
All heder åt S1000RR, men den kanske ligger lite nära Din RC8R? Som landsvägskompis är Multistradan faktiskt makalös, och då är jag normalt skeptisk mot Italienarna...
Men lycka till med Ditt val, bägge hojarna är fantastiska på sitt sätt![]()
Ducati Streetfighter 1098 Roffe. Jag fastnar sällan för prylar, men KTM:en blir kvar.
Jo BMW:n ligger nära Rc8:an, men jag är ändå sugen. För dålig körställning på Multistradan.
Jag vill ju ha domningar i händerna, samt att det finns dom i Pitetrakten som säger att BMW är bra.
Diskussion om drevning av S1000RR på Gelleråsen i ERF-forumet. Kan vara värt att följa kanske;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?250293-Drevning-S1000RR
Bwahaha - låt nu inte den källan fördärva intrycket av hojen, trots att Hoppe rekommenderar den är.......Till och med Hoppe föll för den...
Lycka till med Ditt val![]()
Vem längtar inte efter sommaren, de två bästa sakerna som finns i livet kommer fram ur idet då....
View attachment 352430
Vem längtar inte efter sommaren, de två bästa sakerna som finns i livet kommer fram ur idet då....
View attachment 352430
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |