Något som vet var man kan handla racedelar till en BMW S1000RR med snabb leverans och vettig shop online? Har köpt Workskåpor av Grevens MC delar men nu behövs ju även raceväxlat, snabbgas och lite smått och gott. Det går att köpa delar från Alpha technic i Tyskland via BMW i Finland. Men det är en riktig omväg och det tar lång tid att få delarna levererade, samt betalning ska ske i förväg eller nått (oklart fortfarande).
För er som inte vet så tjacka jag BMWn av Jerker från Bike Trollhättan. Måste ge kredz då jag fick plocka en S1000RR de hade kvar! Hade annars fått vänta till typ höst! Galet att en hoj kan vara så poppis! De hade även ett Arrow-helsystem som jag köpte och skall monteras snart.
Ska bara "tvingas" lägga 25 mil till på hojen idag innan den ska in på service imorgon för att sedan efter det tyglas enbart på bana.
En liten bild på mopeden för att göra tråden lite roligare att läsa
För er som inte vet så tjacka jag BMWn av Jerker från Bike Trollhättan. Måste ge kredz då jag fick plocka en S1000RR de hade kvar! Hade annars fått vänta till typ höst! Galet att en hoj kan vara så poppis! De hade även ett Arrow-helsystem som jag köpte och skall monteras snart.
Ska bara "tvingas" lägga 25 mil till på hojen idag innan den ska in på service imorgon för att sedan efter det tyglas enbart på bana.
En liten bild på mopeden för att göra tråden lite roligare att läsa