Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är för tung och för dyrHur låter reflektionerna på filmerna från T7 folket här på forumet om denna skapelsen ?
Håller med om priset, har ingen erfarenhet alls om sådana hojar och mest nyfiken på hur en omåttligt populär hoj tas emot av förare som har klivit in i grus/gataklassen.Den är för tung och för dyr![]()
Feedbacken är betydligt bättre med nya Telelever evo. Krispigare och mer exakt styrning. Men det är fortfarande den där udda känslan som telelevern ger. Som att köra en planka på högkant, om du fattar vad jag menar.Finns det någon feedback i styrningen på den eller är den lika obehaglig som föregångaren?
Jag blir åksjuk av de tidigare modellerna så jag får väl prova om det går att klara.Feedbacken är betydligt bättre med nya Telelever evo. Krispigare och mer exakt styrning. Men det är fortfarande den där udda känslan som telelevern ger. Som att köra en planka på högkant, om du fattar vad jag menar.
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |