Har hört att boxern är mycket dyrare att tillverka än en radmotor, till det kommer nytt elsystem som tillåter eftermarknadskomponenter utan protest, aluminiumtank och ekerfälgar för slanglösa sportdäck. S 1000 R består ju av hyllprodukter ;-)
Har hört att boxern är mycket dyrare att tillverka än en radmotor, till det kommer nytt elsystem som tillåter eftermarknadskomponenter utan protest, aluminiumtank och ekerfälgar för slanglösa sportdäck. S 1000 R består ju av hyllprodukter ;-)
Tack för infon. hittills. Alldeles oavsett hur det ligger till, givet diskussionen ovan, så är jag så otroligt sugen på att beställa en. Får se om jag kan ta en provtur runt Stockholmstrakten.
För en "o-initierad", vore det orimligt att tänka sig att andrahandsvärdet håller sig mycket bättre på en R Nine jämförelsevis med säg en S1000R?
Probike syd har en stående iaf.
Var inne och kikade på den idag, förjävla läckra hojar, men närmare 150 papp gör en ju inte köpsugen direkt, men nångång framöver ska jag köpa en begagnad.
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb
Den 3 augusti i år har Hyde... |
|
Dags för 50:e Custom Bike Show
Lördagen den 1 juni är det ... |
|
Varning för potthål
Foto: STR/Hanna Maxstad ... |
|
Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Ola Stenegärd på MC Collection
Sverige har begåvats med et... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!
Just nu är Allt om MC på et... |
|
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val
I den spännande världen av ... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |