Freppa skrev:2186055Jag har aldrig sett en honda prestera lika hög toppfart. Och ja, jag har prövat. Det skiljer säkerligen 7-8 km/h
Han på K5an kanske va lite fetare + hans kläder tog upp vinden mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:2186055Jag har aldrig sett en honda prestera lika hög toppfart. Och ja, jag har prövat. Det skiljer säkerligen 7-8 km/h
selin skrev:2184026Fint att åka i 300 km/h i jeans.![]()
Homo skrev:2187408fattas bara en turbobusa som blåser om dom på bakat..![]()
Ja... När vi körde bil mot bågeh ade vi inte en sportkeps, ens med masserad amg mot gixxer 1000, det kunde beskrivas som "heeejdå hejdå",. inte ens från högre farter hade vi med bil en spotkeps.selin skrev:2183692M6'an är sjukt brutal och tar väl dom flesta hojjar i toppfart, men upp till 270-280 är det ajöss.
IronMike m.fl gjorde väl ett test då M6'an blev skapligt ifrånkörd av en GSX-R 1000.
EDIT: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98061&highlight=500+BMW
R-1000 skrev:2185988Va gulligt när han kommer med sin m6 o skrivker o svär för att hojarna kör för sakta, dom har nog legat i 300 en halvtimme innan han har hunnit kapp dom och börjat kaxa sigvisst är m6:an snabb, men den är ljusår efter upp till 250.
avfartsgatan skrev:2194500Hade varit kul om en ZZR 1400 kört om BMW skräpet där, skall ju göra 320 sägs det, fast har hört att den är spärrad... hmm...
Stämmerselin skrev:2194527BMW'n gör väl 330km/h.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |