Att du blir prejad bakåfrån av BMW beror ju på att endast BMW 330 är snabb nog att komma ikapp sporthojar
Hoppas att det var en smula ironi i det inlägget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att du blir prejad bakåfrån av BMW beror ju på att endast BMW 330 är snabb nog att komma ikapp sporthojar
Min enda reflektion från trafiken är att ju dyrare bil, desto sämre fungerar blinkers och ju större sannolikhet är det att bilen kommer kastas över i min fil utan större hänsyn....
I Stockholm sitter det alltför ofta en tjej med för stora glasögon, för stor telefon och för stora bröst....
de flesta som har nästan kört ihjäl mig har kört Volvo. Och det är gamla människor. Man kanske blir mordisk när man blir gammal.
Återigen, i de första inläggen, kontentan är att BMW förare är mer agressiva, och det är för att de är blattar. Jag blir inte förvånad längre, och har slutat hoppas på förändring. Tur att man bor i en storstad, där de ALLRA FLESTA människor är lite mer open-minded.
Peter North, låt mig gissa, du är varken född eller uppvuxen i STHLM, rätt eller fel ?
Samt övriga stollar med japsdämpare som antingen är hörselskadade eller inte riktigt förstått att kraften sitter i motorn och inte i ljuddämparen ...
Komma ikapp? Den kör ju lätt ifrån ALLA sporthojar så fort man är över 100km/h
fattar noll att ni inte drar en 330 med 231 hästar på 1.5 ton medans hojjen har 180 hästar på 300 kilo
Ok sorry... Blir sur för hade en polare som har en 330 som hade jagat ikapp 2 st 125r och skrytit att han köert ifrån motorcyklar... Även jagatr en kille på lida och fått honom att köra av vägen....
Så när jag ser 330 och mc i samma mening blir jag sur... och kan inte se ironit i det hela... Sorry
MC-förare som kör om en på högersidan, på bakhjulet, borde stannas och tas ett långt snack med.Fler ungdomar borde tillbringa sin tid i trafiken på moppar och 125.or.
Men folk som medvetet orsakar störningar mot mc-förare skall stannas och tas ett långt snack med. Är man för försiktig till det rekomenderar jag att man lägger ut reg.nr på lämpligt forum så folk själva kan kolla upp vem aset är.
MC-förare som kör om en på högersidan, på bakhjulet, borde stannas och tas ett långt snack med.
Fast det är inte lönt, kör man på ett sånt sätt så är man redan efterbliven och ingen information lär fastna ändå.
Hoppas att det var en smula ironi i det inlägget?
Nope, det är hård fakta och empirisk bevisatHoppas att det var en smula ironi i det inlägget?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |