Bmw F 800s

skylt skrev:
2542470 F800 är en kanonhoj om man som jag körde F650CS innan - dryga 30HK och 30Nm extra på samma vikt + en extra växel - jag var riktigt nära att klippa till i somras MEN sedan körde jag R1200S!

Det blev en sån istället - mest pga att utseendet samt ATT den har ketchup-effekt ;-)

Försäkring ca 4600 hel/hel i Malmö!!

Hej! Kan du inte berätta lite mer om din R1200s. Jag tycker att den svarta är sjukt snygg, men är lite skeptisk till boxermotor. Hur är det med ljudet!? Kan man fixa annat sytem för ett skönare ljud!! och hur låter den då. Är det tillräckligt med effekt!? Sätt in en bild på skönheten.

Rydde skrev:
2636648 Hej! Kan du inte berätta lite mer om din R1200s. Jag tycker att den svarta är sjukt snygg, men är lite skeptisk till boxermotor. Hur är det med ljudet!? Kan man fixa annat sytem för ett skönare ljud!! och hur låter den då. Är det tillräckligt med effekt!? Sätt in en bild på skönheten.

Nu kör inte jag R1200S utan en R1200GS. Motorerna är i princip desamma i grund och botten. Haha. Jag bytte till acrapovic-system och nu råmar den vid gas så att färgen lossnar från tunnelväggarna när man drar på.

Det är ett helt annat ljud från en boxer. Mer BbBråååååm än wyeeeeiiiiiiiii

Rydde skrev:
2636648 Hej! Kan du inte berätta lite mer om din R1200s. Jag tycker att den svarta är sjukt snygg, men är lite skeptisk till boxermotor. Hur är det med ljudet!? Kan man fixa annat sytem för ett skönare ljud!! och hur låter den då. Är det tillräckligt med effekt!? Sätt in en bild på skönheten.

Gå in på www.mc.bmw.se, Klicka på "tillbehör" och sedan på "sportljuddämpare" till höger.

Ljudprov på Acrasystemen! (Dock ej just r1200s såg jag nu.. :näsblod

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back