hannuse
När resan är målet
Inte alltid, se #10Nej, i Sverige måste man alltid ha hjälm på mc, och specifikt bmw c1 var väl uppe i rätten för att slå fast det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte alltid, se #10Nej, i Sverige måste man alltid ha hjälm på mc, och specifikt bmw c1 var väl uppe i rätten för att slå fast det
Ah, borde ha skrivit 2-hjulig mc. Iofs räknar jag inte fordon med 3 och 4 hjul som mc.Inte alltid, se #10
Det kommer ska du se...Ah, borde ha skrivit 2-hjulig mc. Iofs räknar jag inte fordon med 3 och 4 hjul som mc.![]()
Mysigt att få en fågel, eller för all del humla, i nyllet.
Ibland kan det iofs bli lugnare med passageraren utomhus...Jag ser ju inte direkt någon nytta med störtbågen om den inte har tak och framruta också.
Den gamla C1 hade väl passagerarsadel på utsidan, det känns jättedumt, det vore ju bättre att få passagerarna under tak också, kanske en på sidan om och två tre stycken bakom....
Och då behöver man ju två hjul till för att klara vikten/balansen och så vill man ju gärna ha täta dörrar också.... Och ett litet bagageutrymme... Vänta nu, det är ju en småbil.....
Man kanske skulle ha tillverkat en elektrisk småbil istället?
Den hette ju Svärmorslucka av en anledning, det var nog många som hoppades på regn när hon var med...
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |