Blytung MC-jakt

Teo Man ser ofta brittiska dubbeldäckarbussar leka följa John på japanska vägar...

tror dom är i Hong Kong å burnar. där ser bussarna ut så.
sen kanske dom inte alltid ligger så tätt :)

Det där är ju helt underbart.. Mad mission som filmerna hette.. vilken i ordningen detta är kommer jag dock inte i håg.. kollade på dom där rullarna på vhs när man va kid.. vilka minnen :yoparty

Jag måste bara tipsa om filmen Vanishing point (Jakten på nollpunkten) från 1971. Det är troligen en av de bästa biljakts filmerna
]

Jäklar vilken rulle. Synd på Ipredlagen annars hade jag laddat ner den direkt. En perfekt avslutning utav en jobbig helg.

haha störtskön, riktigt schysst mc-jakts scen i "the fled" oxå..

ducce :yoparty

[YOUTUBE-ID]ug2THDbAH4Y[/YOUTUBE-ID]

kolla 1:56 i den förresten, det är DÄRIFRÅN Rossi fått sitt vifta med benet grejs från!!!! :Bugar

Last edited:
Wahahahaha, så bra!:rofl

Ny smajlie! :visirskratt :D

haha störtskön, riktigt schysst mc-jakts scen i "the fled" oxå..

ducce :yoparty

[YOUTUBE-ID]ug2THDbAH4Y[/YOUTUBE-ID]

kolla 1:56 i den förresten, det är DÄRIFRÅN Rossi fått sitt vifta med benet grejs från!!!! :Bugar

Ja där ser man, med en Ducce går det inte ens att köra ifrån en sketen amerikansk blysläde :D

Jag synar och höjer med..

"This is Jesse Mach, an ex-motorcycle cop, injured in the line of duty. Now a police troubleshooter, he's been recruited for a top secret government mission to ride Street Hawk--an all-terrain attack motorcycle designed to fight urban crime, capable of incredible speeds up to three hundred miles an hour...and immense firepower. Only one man, federal agent Norman Tuttle, knows Jesse Mach's true identity. The Man...The Machine...Street Hawk."

http://www.youtube.com/watch?v=XUsMA-K5pFM

Back