Blyg flicka...

mmm, satt o kollade på en annan websida med den filmen i bakgrunden.... såg bara sista biten av hennes "utbrott", utan ljud också. man borde ju fattat vad det var när Swedie postar länkar i OT-forumet.... :rolleyes:

Jag trodde hon skulle visa tutten eller nått :rolleyes: (fast då hade jag å andra sidan inte blivit förvånad)

Coola Ola skrev:
man borde ju fattat vad det var när Swedie postar länkar i OT-forumet.... :rolleyes:

Hehe.. Du kommer väl ihåg swedies post där han hade rotat fram något mycket kärt ur sin kran? Skön lirare det där :banana :banana

RacerX skrev:
hmmm... ja ja, lite kul ändå var det...

Men jag har en fråga, hur gör man för att spara ner sådana filmer? De visas ju bara i ett fönster?!? Det finns ju ingen direkt länk till filmen? Går det överhuvudtaget?

Högerklick > visa källa > sök efter .mov så ser du adressen där. Sen gör du bara en länk någonstans och högerklickar > spara mål som...

Ungefär. :tungan

http://mediax.muchosucko.com/movies/512-salvor.mov i detta fall.

Edit: glömde visst ett steg...

Last edited:
jag bara kände på mig att något sånt skulle hända. men tro fan att jag blev lite skrajsen ändå

Swedie skrev:
Men det var en väldigt töntig film. Mest därför jag la upp den.

Ja. Verkligen dålig. Så hur hade du tänkt kompensera mig för att att jag slösade bort 30 sekunder av mitt liv på en helt urusel länk?

PS. Jag hoppas verkligen att din fot blir bra så småningom! Träna. Träna. Och träna lite mera. DS.

På tal om inget. kan inte se filmen, vlc är lite tjurig idag :(.

Varför får Sweedie ha ett rött namn? Jag vill ocksåååå ha färg å så stort namn :gråta :4skrika

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back