Bluffkille på blocket som kränger r1:or?

Nyanserad???

du verkar ju väldigt nyanserad.....det är mycket snack bakom tangentbordet beträffande spöa folk med baseballträ....

Nyanserad? :confused:
Hur menar du då? :confused:
jag har t.ex. aldrig nämnt baseballträ! :va

Men däremot så tycker jag att det inte är mer än rätt att leta upp killen för att reda ut situationen. Nekar han till allt får man väl göra ett polisärende! Har inget att göra med vare sig baseball eller träd! :yoparty

/j

Det lite märkliga är också att varken han eller hojen finns/fanns i mölndal utan i sthlms området som han sa till mig. Han bara hade "lite andra fordon och affärer" i göteborgsområdet...

Jag ska kolla med min polare i morgon hur det har gått med affären!
Jag tror tyvärr inte han är inne här på forumet och läser detta faktiskt!
I hans fall så sa killen som säljer R1orna att hojen skulle besiktigas på måndag nästa vecka, eftersom det strulat till sig denna vecka så dom skulle höras då först!
Vad det gäller vedergällning så har jag fått kontakt med lite folk runt Mölndal och Göteborg som mer än gärna åker till denna person och driver in pengarna!
Varför inte polaren som blivit lurade gör detta själv beror nog mest på att vi har över 70 mil ner dit till Mölndal! Och killarna där nere har några kilometer till skojaren!:mad:

Per

Nyanserad? :confused:
Hur menar du då? :confused:
jag har t.ex. aldrig nämnt baseballträ! :va

Men däremot så tycker jag att det inte är mer än rätt att leta upp killen för att reda ut situationen. Nekar han till allt får man väl göra ett polisärende! Har inget att göra med vare sig baseball eller träd! :yoparty

/j

Va bra, då är vi helt överens:tummenupp

Love, love, love

kärleken e blind:tungan ...vi frälsta fungerar lika på både damena:tuttar som hojarna.

"listen and learn - don`t make the same mistake twice":huvet

Last edited:
Hur fuckad e man om man lägger handpenning!! :confused:

Men hade jag blivit lurad på något sätt så kan jag garantera att jag hade försökt leta rätt på killen och ta tebax pengarna och ja, ni vet vad, ja e sån tyvärr!! :mad:

Nej, vi vet inget om dig men ditt uttalande får dig att verka riktigt tuff. Tyvärr kan jag inte hitta något i dina tidigare inlägg som skulle peka på att du är en sån hårding http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=6868351

Den här tråden har oxå spårat ur...

Last edited:
Hur fuckad e man om man lägger handpenning!! :confused:

Men hade jag blivit lurad på något sätt så kan jag garantera att jag hade försökt leta rätt på killen och ta tebax pengarna och ja, ni vet vad, ja e sån tyvärr!! :mad:
Respekt:rolleyes: , du rockar fetfett :yoparty Å ja precis hur fuckad är man inte om man lägger handpenning.Tur att det finns ofuckade människor här på sh :FU Btw, du är inte det minsta pinsam:rolleyes:

Man brukar väll oftast lämna handpenning på nått man sett eller provat mm?

Varför då?

Hittar man en produkt/vara som man är intresserad av så betalar man en summa för att garantera att den finns kvar, för sin egen skull! Sen vill säljaren ha en garanti för att du kommer att köpa den....

När du beställer delar från tex Tyskland/usa så betalar du med en gång...till ett annat land tom!

Last edited:
Varför då?

Hittar man en produkt/vara som man är intresserad av så betalar man en summa för att garantera att den finns kvar, för sin egen skull! Sen vill säljaren ha en garanti för att du kommer att köpa den....

När du beställer delar från tex Tyskland/usa så betalar du med en gång...till ett annat land tom!

MEn att handla ifrån tyskland o dylikt, då har du ju kontakt med ett företag,
Men i detta fall en privatperon som ´är lite skum!
2STORA skillnander

Det här har blivit en väldigt lång tråd om egentligen ingenting.

Än så länge vet vi ju inte om han har blivit blåst eller ej.

Oftast så brukar sådana här trådar få ett snöpligt slut där allt visar sig vara helt i sin ordning trots allt, så nu kan ni ju lugna ner er en smula och se hur det går först tycker jag.

Oftast så brukar sådana här trådar få ett snöpligt slut där allt visar sig vara helt i sin ordning trots allt, så nu kan ni ju lugna ner er en smula och se hur det går först tycker jag.

Nä vi får verkligen hoppas att alla som lagt handpenning snällt delar på de två hojarna i sommar:ätapiller

Du verkar ju riktigt smart!

Jag kan inte säga annat att de är synd om de alla som lagt handpenning, speciellt han som gav 15.000:- enligt en kille här på sh.
Men låt oss säga såhär. Det kommer ALLTID finnas människor som på lätta sätt kommer att försöka skoja till sig pengar.....det går inte att undvikas. Frågan är...kommer vi ge dom den tillfredställelsen att bli lurade?
Upp till var o en. Denna bluff gick att se lång väg och personen som "lurade" tjänade kanske en hacka men det är ingenting mot vad han kunde ha tjänat om nu inte människor var alerta och snabbt insåg att detta inte riktigt kunde stämma. För se det så....varför sälja en båge 30.000 eller mer under sitt egentliga värde? Finns ingen anledning då det skulle räcka att ligga 5-10.000 under den billigaste för att den ska försvinna samma dag....Inte ens en multimiljonär skulle skänka bort dom pengarna på det viset. Om han inte kanske var vän med köparen i fråga.
Sedan att personen plus på den "omöjligt billiga mc:n" begärde handpenning utan att man varit o pratat med honom personligen eller ens sett hojen gör att detta borde varit ett solklart fall av bedrägeri.

Dessa människor skulle inte finnas och på ett så lätt sätt tjäna pengar på dessa bedrägerier om vi inte lätt oss luras. Och så länge vi låter dom göra det....kommer det bara komma fler. Over and out

Last edited:
Back