Bluff och båg GIDEO MC

Pink_dreams skrev:
På väg ner mot Gideo nu!
Så nervös så jag håller på å dö!
Får se vad han kommer försöka med för att slippa ge mig alla pengar.
Men å andra sidan så har han en del moppar som kommer försvinna om han håller på å försöker med nåt... A ja....

Inte ska du vara nervös...det är han som ska vara det :huvet

Pink_dreams skrev:
På väg ner mot Gideo nu!
Så nervös så jag håller på å dö!
Får se vad han kommer försöka med för att slippa ge mig alla pengar.
Men å andra sidan så har han en del moppar som kommer försvinna om han håller på å försöker med nåt... A ja....

hur gick det då?

Det första han sa var att du får 28 000???
Då sa jag varför det?
Ja det kunde han inte ge ett svar på och skulle jag gnälla så skulle det gå genom reklamations nämnden. (där jag vet att jag skulle få rätt men även få vänta en extra månad)
Så efter mycket om och men och skrik och gap gick jag med på 28 000.
Men iaf jag lurade han att jag betalat 500 kr för en Haynes bok och att jag skulle ha betalt för den och det fick jag med. Plus att jag fick ett lås med för 800 kr som jag skulle betala för men det sa inte jag ett knyst om. så eg gick jag väl 200 plus men förs. pengar osv är som bortblåsta men men Nu är iaf jag fri han och slipper hålla på å bråka..

Han sa även gå genom reklamationsnämnden det "brukar" mina kunder göra!
Alltså brukar det gå till så... Ja ja men nu är detta ur världen för mig. Nu måste jag bara komma på ett sätt att ge han lite hämnd. Men det får jag nog vänta lite med....

Tack för vänliga ord och stöd!!
Hälsn Camilla...

Pink_dreams skrev:
Det första han sa var att du får 28 000???
Då sa jag varför det?
Ja det kunde han inte ge ett svar på och skulle jag gnälla så skulle det gå genom reklamations nämnden. (där jag vet att jag skulle få rätt men även få vänta en extra månad)
Så efter mycket om och men och skrik och gap gick jag med på 28 000.
Men iaf jag lurade han att jag betalat 500 kr för en Haynes bok och att jag skulle ha betalt för den och det fick jag med. Plus att jag fick ett lås med för 800 kr som jag skulle betala för men det sa inte jag ett knyst om. så eg gick jag väl 200 plus men förs. pengar osv är som bortblåsta men men Nu är iaf jag fri han och slipper hålla på å bråka..

Han sa även gå genom reklamationsnämnden det "brukar" mina kunder göra!
Alltså brukar det gå till så... Ja ja men nu är detta ur världen för mig. Nu måste jag bara komma på ett sätt att ge han lite hämnd. Men det får jag nog vänta lite med....

Tack för vänliga ord och stöd!!
Hälsn Camilla...
Ja det var ju bra att det löste sig då :tummenupp

har du nån annan hoj på G? mycket säsong kvar ju! :tummenupp

bra att det ordna sig iaf...

Ågga

Pink_dreams skrev:
Jag kollar runt lite. ser jag nåt lämpligt så slår jag helt enkelt till:)

Hoj(ta) till härinne om du vill ha hjälp att kolla upp hoj, för hur som helst så ju fler man är ju lättare är det att hitta fel o brister, lätt att man blir "köpblind" med. Finns säkert flera som är villiga att hjälpa till :)

snackade lite om detta på jobbet idag med en kolega. Det visar sig att han har köpt en moppe av okänt märke för ca 5 år sedan till sin grabb från Gideo. Moppen såldes som ny. När de skulle ringa in och försäkra den så visade det sig att moppen var stulen!!
Kan vi inte bara sprida ut att de SPRIDER JÄVLIGT TASKIG KARMA där.. Löser det sig inte för dig så sticker vi dit hela remsan och förklarar hur man bemöter kunder....

[Sorlig historia !

Kan berätta att jag köpte min första mc på Gideo !

Först vart en massa strul med ägarbytet sen visade det sig att det fanns en skatte skuld på hojen.

När jag köpte den påstod idioten att motorn var renoverad för en jävla massa pengar men icke sa nicke !

Renoverade hela "rovan" själv !

Som tur var känner min farsa en snut så mr Gideo fick lite polisbesök i butiken en dag,sen var alla problem lösta inom en vecka !

Ett tag var jag färdig att riva hela hans Jä.....:mad: :cdevil affär !

Vfr piloten skrev:
2427680
Som tur var känner min farsa en snut så mr Gideo fick lite polisbesök i butiken en dag,sen var alla problem lösta inom en vecka !

Ett tag var jag färdig att riva hela hans Jä.....:mad: :cdevil affär !

Att riva hans affär har jag varit på g med månge ggr. Men ingås att han skulle bara få ut på försäkringen och han vill man inte göra en tjänst:)

Hade mina andra planer under den tiden. Och det avr surströmmingskuppen.. Han har en brevlåda på framsidan;)
Men blev inget av det.
Sen hade jag funderingar på spillolja med. Rätt jobbigt att försöka ta reda på i övrigt:)

Men min värsta ilska har lagt sig nu. Men ser jag han så brakar det nog löst igen:)
Och jag e så glad att det är över nu.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...