Bluff eller?

Berg

antee
Gick med
14 Aug 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Z1000-07
Har ni ngn aning om denna säljare är seriös eller, han har eller haft annons på blocket ang orginaldekaler till r1, och insättning av pengar på tyskt konto!
Har hans kontonr och det ska sättas in i euro! någon :confused:
 
Berg skrev:
Har ni ngn aning om denna säljare är seriös eller, han har eller haft annons på blocket ang orginaldekaler till r1, och insättning av pengar på tyskt konto!
Har hans kontonr och det ska sättas in i euro! någon :confused:


Va, vem, var, när? :va
 
Be han skicka mot Pf/Efterkrav.

Pf kostar 37,5:-
 
<micke> skrev:
Be han skicka mot Pf/Efterkrav.

Pf kostar 37,5:-
Kommer godset från "utlandet" blir det något dyrare..
Kolla annars tjänsten "betalgaranti" som Blocket har (längst ned på sidan).
Betalning sker först när köparen godkänt varan..
 
Det är inte org. Yamaha dekaler. Kommer inte på sådana ark.
Kopior men funkar precis lika bra. Priset tycker jag inte heller är konstigt.

PF kostar from 1 mars 50kr inkl moms by the way :mattias
 
Jag har en uppsättning orginal r1 dekaler,grå/vita,tror det är till -00 eller -01..pm:a så kollar jag vilket,har inte hojjen längre så...schysst pris utlovas. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top