Bluetoothutforskare?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag kör en krallig D-link bluetoothadapter i datorn för att föra över filer och administrera i telefonen.

Innan jag drog ur adaptern (USB) för längesedan funkade det att "utforska" mina bluetoothenheter, i detta fall telefonen (K700i). Nu på senaste har det dock inte alls gått att utforska telefonen utan man måste högerklicka på ikonen i aktivitetsfältet och välja "ta emot fil", "skicka fil" eller dyl. Nu har det dock gått ännu längre och ikonen är helt väck.

Finns det något enkelt program eller något tips jag kan ta till för att kunna utforska min telefon och på ett enklare sätt kunna flytta filer?

Ingen som har några tips?

Drömde en helsjuk dröm inatt att "Rasorblade" rekommenderade om ett program som var upplagt precis som i Bamse, med Skalman och en jäkla massa barnsliga symboler. Det skulle visst vara det bästa programmet enligt honom. :3freak

hållundan skrev:
2075819 Ingen som har några tips?

Drömde en helsjuk dröm inatt att "Rasorblade" rekommenderade om ett program som var upplagt precis som i Bamse, med Skalman och en jäkla massa barnsliga symboler. Det skulle visst vara det bästa programmet enligt honom. :3freak

*fniss* Så knäppt!
Har tyvärr inget bra tips. Hade du haft en Mac hade det dock varit enkelt :tungan

Kanske kan någon av de tre översta träffarna här fungera iofs: http://www.google.com/search?client=safari&rls=sv-se&q=bluetooth+browser&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Har testat att ominstallera hela D-link-filiböset. Funkar lika illa som innan.

Jag kan ju föra över filer men det är bra jävla omständigt. Orka!

hållundan skrev:
2075819 Ingen som har några tips?

haha!!! :D

Om du kör WinXP kan det vara bluetooth drivrutinerna som följer med SP2 som ställer till det.
Jag hade liknande problem med min Belkin adapter tidigare. Det gick inte att installera Belkins drivrutiner eftersom den automatiskt installerade XP:s egna så fort man satte dit adaptern.
Lösningen var att man måste ta bort den .inf filen som ligger i windowsmappen innan man installerar de "riktiga" drivrutinerna.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025