Bluetooth?

Status
Ej öppen för fler svar.

LOV2XLR8

Love to accelerate
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
Hojlös för tillfället!
Kanske inte rätt forum å slänga upp ämnet i men skulle bara höra lite snabbt om någon använder mobilen kopplad till bluetooth?
Funkar de om nån ringer lr hörs inte ett smack?
Funderat på å köpa en örsnäcka men i övriga livet behövs den inte så ofta så e de inte tänkbart till å ha under hjälmen så skiter jag i köpa de!
Så nån som vet hur de e?
/ LOV2XLR8

Jag har ett SE HBH-600, är lite för stor att ha under hjälmen. Men annars fungerar det as bra. När jag åker hoj har jag en gammal 8310 med sladdheadset i.

Lyssna på radio är nice ibland. Och kunna ta emot samtal när man åker.

När det rings brukar jag pilla upp mikrofonen i hjälmen typ vid munnen. Det blir lite blåsljud ibland men det fungerar

steffo skrev:
Jag har ett SE HBH-600, är lite för stor att ha under hjälmen. Men annars fungerar det as bra. När jag åker hoj har jag en gammal 8310 med sladdheadset i.

Lyssna på radio är nice ibland. Och kunna ta emot samtal när man åker.

När det rings brukar jag pilla upp mikrofonen i hjälmen typ vid munnen. Det blir lite blåsljud ibland men det fungerar

Oki.. Har nämligen en Samsung SGH-D500 inbyggd Mp3 bland annat! :tungan
Så de e något å satsa på lr?

Kan den skicka över musiken till ett blåtand headset då?

Skulle inte rekommendera att köra hoj med musik i öronen dock, det vet man ju hur taggad man blir när man kör bil med en schysst låt på stereon och med hoj kör man (jag) tillräckligt aggresivt som det är. Risken är att man börjar köra över sin förmåga. Nåt att tänka på...

Sen lär man ju få ha sjukt hög volym för att höra nåt om man kör fortare än 70-80 blås.

Coola Ola skrev:
Skulle inte rekommendera att köra hoj med musik i öronen dock, det vet man ju hur taggad man blir när man kör bil med en schysst låt på stereon och med hoj kör man (jag) tillräckligt aggresivt som det är. Risken är att man börjar köra över sin förmåga. Nåt att tänka på...

Sen lär man ju få ha sjukt hög volym för att höra nåt om man kör fortare än 70-80 blås.

Precis, det är VÄLDIGT lätt hänt!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...