Bluetooth mobil + Bärbar PC

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Försöker leka lite med nya mobilen (T610) och min bärbara. Båda har Bluetooth. Fösöker konfigurera skiten men får upp nått om en PIN kod som behövs. Jag vet inte vad för kod detta är eller vart man ställer in.

Nån som kan hjälpa?

Swedie skrev:
Försöker leka lite med nya mobilen (T610) och min bärbara. Båda har Bluetooth. Fösöker konfigurera skiten men får upp nått om en PIN kod som behövs. Jag vet inte vad för kod detta är eller vart man ställer in.

Nån som kan hjälpa?

Du kan ange vilken kod som helst - bara du använder samma på båda enheterna.

grajt har fått det att funka nu. Vad är kul o hitta på egentligen?

tänkte väl lira över lite roliga ljudfiler iaf! Vet ni nån hemsida med midi filer?

Swedie skrev:
grajt har fått det att funka nu. Vad är kul o hitta på egentligen?

tänkte väl lira över lite roliga ljudfiler iaf! Vet ni nån hemsida med midi filer?

jag pm:ade dig mitt arkiv. Men roligare är att fippla med bilder. Du kan ladda ner nån programvara på ericssons site och anpassa vilken bild som helst så den passar i telefonen - tex som bakgrund.

Swedie skrev:
hur ställer jag in WAP? har Comviq Kontakt.. umh.. .net öh

Uhm..nu har jag inte comviq, men Det Seriösa Statliga Telefonbolaget funkar det så att man kontaktar kundtjänst så skickar de över inställningarna via SMS.

har suttit nu i en bra stund o knapprat på datorn o telen... fick väl ihop det å sen helt plötsligt får jag ett meddelande "nya inställningar mottagna" .. o sen "vill du ersätta inställningar".. och jag valde Ja! då jag trodde det var Bra inställningar. men det funkade piss. trött e ja

nä asså det här funkar inte! Se nu till att jag får tsiten fäxad! fö fen! nu ble jä snärt ostäbïl!

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard