Bluetooth headset till Powerbook (Mac)

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Tänkte köpa mig ett trådlöst headset (Bluetooth) till min bärbara dator. Tanken är att använda det tillsammans med Skype. Är det någon som känner till vilka headset som är kompatibla för det syftet? Vissa (kanske alla) headseten från Ericsson lär fungera. Det är dock inget jag kan bekräfta. Hoppas att någon här inne sitter inne på värdefull information som kan hjälpa mig välja vilket headset jag ska köpa. Det måste inte nödvändigtvis vara ett headset från Ericsson bara det fungerar till min Mac.

Tack för tipset. Nu var det inget stereo headset med mikrofon jag var ute efter. Det har i och för sig sina fördelar. Sökte lite på google och hamnade på följande forum. Verkar vara lite problem generellt sett bluetooth headset till datorn när det gäller skype. Den här behandlar OSX och ett antal användares problem med olika tillverkare av headset: LÄNK Det finns fler trådar om man letar vidare.

Får nog ta och vända mig till en Apple eller direkt till en tillverkare av headset för att försäkra mig om vilket headset som funkar. Avvaktar man lite borde det dyka upp något tillslut som fungerar som det ska.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg