Bluetooth-headset med olika signaler?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date

sportbike

Guest
Alltså, man kan ju ge sina olika telefonkontakter en personlig signal, så man hör vem som ringer.
Men, har man ett headset, i mitt fall ett Jabra, så har ju det en egen typ av ringsignal som då givetvis är densamma för alla som ringer.
Finns det nåt som kan återge den förvalda ringsignalen tro?

Det har inte med headsetet att göra utan med telefonen.
Den har säkert olika profiler för om det är headset, utan headset, tyst osv osv osv.

• Gilla
Reaktioner: SGM
För övrigt borde det heta Jasugigt istället för Jabra. Mitt tar upp ALLA omgivningsljud och trumpetar in dom i örat på den jag pratar med. Man blir förbannad.

Mitt Jabra (det frEsiga dogtag-lookalike-tjofräset) rockar satan. Dubblar som stereoheadset för musik, och har noll strulfaktor än, inga underligheter (körs mot en htc diamond2:a).

För övrigt har Carnivore rätt, det har med profiler att göra i din lur Sportbike, men jag vill nog liksom resten av oss andra se sjufämtin äta ett headset. :gört

Det har inte med headsetet att göra utan med telefonen.
Den har säkert olika profiler för om det är headset, utan headset, tyst osv osv osv.

Det är en iPhone, den skiter i vad jag vill.

För övrigt borde det heta Jasugigt istället för Jabra. Mitt tar upp ALLA omgivningsljud och trumpetar in dom i örat på den jag pratar med. Man blir förbannad.

Det har du rätt i, därför vill jag ha nåt annat nu.

För övrigt har Carnivore rätt, det har med profiler att göra i din lur Sportbike, men jag vill nog liksom resten av oss andra se sjufämtin äta ett headset. :gört

Det dör så fort jag hittat en ersättare :yoparty

Last edited:
Det är en iPhone, den skiter i vad jag vill.

Det går att ändra, kan bara inte kolla just nu då mitt "eminenta" headset gett upp. Men när du har headsetet anslutet så kan du ändra det som rör den profilen.

Det har du rätt i, därför vill jag ha nåt annat nu.

Jawbone är ruskigt bra på noisecancelling åt båda hållen. Dock är tydligen inte livslängden längre än ett år... mitt är dött.

Det dör så fort jag hittat en ersättare :yoparty

Ser fram emot videon. :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP