Bluerayspelare

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Någon som vet om det idag finns någon spelare som laddar filmen på lite kortare tid än det tar att kolla den?

Har en Panasonic BD30 som jag är nöjd med i övrigt om man bortser från laddtiden,seg som tjära i minusgrader.

Var in på BRL på hemvägen och frågade,hade en Pioneer som han sa var snabb och tyckte jag skulle ta hem så vi tryckte i en film men den var om möjligt ännu segare än min,är det fortfarande så illa?

Har ju haft min i snart 1,5år så jag trodde något hänt på den tiden men tydligen inte.

Använder den som cd-spelare med och man hinner ju hitta annan musik man vill lyssna på under tiden den drar igång,börjar ledsna på det och vill helst inte behöva handla en separat cd heller.

Någon som vet?

Henrik

seg? kör i datorn och det funkar bra förutom att man måste uppgradera spelaren ofta för att kunna se nya titlar.

seg? kör i datorn och det funkar bra förutom att man måste uppgradera spelaren ofta för att kunna se nya titlar.

Vill ha det enkelt när jag kollar film och lyssnar på musik.
I med cdn och tryck play.
Är väl gammalmodig på det viset,gillar inte mp3 heller,alldeles för platt ljud.

För övrigt är min dator en lap från 99,funkar perfa att surfa,ladda film och pynta räkningar med och det är vad jag har den till så att dra en dvd med XP är inte möjligt,blueray lär ju inte gå bättre.

Så standalone är vad som gäller hos mig men tack ändå.

Henrik

Har en lg bd 370, den är riktigt snabb. Har även youtube och spelar mkv-filer från usb om man vill.

Har en lg bd 370, den är riktigt snabb. Har även youtube och spelar mkv-filer från usb om man vill.

Får man fråga vad du jämför med?

Menar om du säger snabb mot vad för annan blueray eller snabb som en dvd?

På min sitter det sd-kortläsare,i med kortet från kameran och kolla bilder vilket uppskattas,finns det?

Ska notera och kolla den modellen.

Henrik

det försvann nog med Bluray, de måste uppdateras ofta, finns beskrivningar på de som kraschat sina PS3 och hållt på hela kvällen och inte fått igång filmen :D:näsblod

Är det månne som när vhs en gång vann videospelarmarknaden?

Sämsta produkten på marknaden(bildkvalitetsmässigt)vann för att porrindustrin valde vhs och började sälja filmer?

HD kanske hade varit det bättre alternativet men det kanske var samma problem där med.

Henrik

Last edited:
Får man fråga vad du jämför med?

Menar om du säger snabb mot vad för annan blueray eller snabb som en dvd?

På min sitter det sd-kortläsare,i med kortet från kameran och kolla bilder vilket uppskattas,finns det?

Ska notera och kolla den modellen.

Henrik

Är det månne som när vhs en gång vann videospelarmarknaden?

Sämsta produkten på marknaden(bildkvalitetsmässigt)vann för att porrindustrin valde vhs och började sälja filmer?

HD kanske hade varit det bättre alternativet men det kanske var samma problem där med.

Henrik

Om inte så finns de små smutta USB-stickor att stoppa i minneskortet i...kostar väl en tia eller nå från hong kong..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg