henrixo
Mekaniker med gedigna däckkunskaper.
- Gick med
- 26 Nov 2005
- Hoj
- Triumph SP3 -97, Bandit 1200 -98, GSX820 ES, GSXR 750w -94, GasGas 250EC -97
Var och porvkörde en gixxer 750 -88 idag. Jättefint skick, bara 3500 mil. Lite naivt o tro det, men jag ringde bilprovningen o kollade upp lite, det verkar faktiskt stämma, om inte alla ägare till den skruvat lite varje år. Men den kändes vekligen jättebra i motor o växellåda, tight o fin så att säga.
MEN, den bluddrade mellan ungefär 4 o 7 tusen ungefär, ganska bra varvtal att ha tycker man, men när den kom där efter 7-8 då kom den som den skulle o lät verkligen bra, satt ett rensat V&H på den, annars orginal, riktigt fint ylande i den faktiskt.
Men till frågan, vad i förgasarna, för det är väll dom det gäller, orsakar detta.
Köpte den inte idag för att jag ville kolla upp detta. Annars tänkte jag att jag skulle kunna få ner den till 20 kanske 21 tusenlappar.... OK va?
Jättetacksam för råd i frågan.
MEN, den bluddrade mellan ungefär 4 o 7 tusen ungefär, ganska bra varvtal att ha tycker man, men när den kom där efter 7-8 då kom den som den skulle o lät verkligen bra, satt ett rensat V&H på den, annars orginal, riktigt fint ylande i den faktiskt.
Men till frågan, vad i förgasarna, för det är väll dom det gäller, orsakar detta.
Köpte den inte idag för att jag ville kolla upp detta. Annars tänkte jag att jag skulle kunna få ner den till 20 kanske 21 tusenlappar.... OK va?
Jättetacksam för råd i frågan.