BLS och In Flames?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hej!

BLS och In Flames skulle ju spela här i Augusti. Har hört att In Flames ställer in, är det någon som vet om BLS ska spela ändå?

Jessan skrev:
2288422 Hej!

BLS och In Flames skulle ju spela här i Augusti. Har hört att In Flames ställer in, är det någon som vet om BLS ska spela ändå?

Trökigt nog ställde de också in :( :( För jävligt, ty det var sommarens absoluta höjdpunkt i koncertväg...

Var Du förresten å såg dem på Sweden Rock förra sommaren?

Och förresten, har du reggat dig som medlem på forumet?

Verkar bara vara jag ännu som är reggad som Göteborg Chapter så det är i annat fall dags :yoparty :yoparty

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty

Förgöraren skrev:
2288988 Trökigt nog ställde de också in :( :( För jävligt, ty det var sommarens absoluta höjdpunkt i koncertväg...

Var Du förresten å såg dem på Sweden Rock förra sommaren?

Och förresten, har du reggat dig som medlem på forumet?

Verkar bara vara jag ännu som är reggad som Göteborg Chapter så det är i annat fall dags :yoparty :yoparty

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty
Fan vad tråkigt :( Såg fram emot det!
Ja, jag såg dom på Sweden Rock, bra så in i h-e :yoparty
Har inte reggat mig på nåt forum... får kanske ta o kolla in det i morgon!

Nu har jag varit på Metaltown. Danko var skitbra men inte ens i närheten av hur bra de var när de var här sist! Tool var också bra men med tanke på deras scenshow så skulle man lika gärna kunna köpa en skiva o lyssna hemma.

flugan skrev:
2289131 Lite OT, men jöbbar du på Tosslanda?

Yes! Vet du vem jag är, och framför allt, vet jag vem du är :va

JesperN skrev:
2289508 :huvet Såg ju fram emot denna konsert :huvet

Får väl se Lordi i September istället.

Såg också fram emot den :4skrika

Jessan skrev:
2290136 Tool var också bra men med tanke på deras scenshow så skulle man lika gärna kunna köpa en skiva o lyssna hemma.

Fick mig en funderare när du skrev detta...
Vad vill du igentligen ha för framträdande av Tool? För det var ju Tool rakt igenom :yoparty

Kvist skrev:
2291179 Fick mig en funderare när du skrev detta...
Vad vill du igentligen ha för framträdande av Tool? För det var ju Tool rakt igenom :yoparty

Jovisst, men jag har inte sett dom tidigare och gav bara min egen oerfarna åsikt om det! :wiggle

Jessan skrev:
2291399 Jovisst, men jag har inte sett dom tidigare och gav bara min egen oerfarna åsikt om det! :wiggle
Håller med om Danko Jones, de är bättre på Sticky Fingers. Jag läste att In Flames ska köra turnen till våren istället och då kommer förmodligen BLS oxå stod det. Men det är väl inget klart.

Jessan skrev:
2291399 Jovisst, men jag har inte sett dom tidigare och gav bara min egen oerfarna åsikt om det! :wiggle

Okej okej :) Jag har lyssnat och avgudat dem sedan barnsben d.v.s i runda svängar 10 år då de släppte Aenima.
Kännde mig lite väl på igår kanske, var inte meningen att de skulle se ut så men mycket som gick emot mig igår men allt löst och nu bara 5 arbetsdagar kvar till semestern :fyllisar

gibson skrev:
2291734 Håller med om Danko Jones, de är bättre på Sticky Fingers. Jag läste att In Flames ska köra turnen till våren istället och då kommer förmodligen BLS oxå stod det. Men det är väl inget klart.

Jag har missat att de varit på Sticky :huvet !! Var på dom på Trädgårn i Mars och det var grymt! :Rockbanan

Kvist skrev:
2292265 Okej okej :) Jag har lyssnat och avgudat dem sedan barnsben d.v.s i runda svängar 10 år då de släppte Aenima.
Kännde mig lite väl på igår kanske, var inte meningen att de skulle se ut så men mycket som gick emot mig igår men allt löst och nu bara 5 arbetsdagar kvar till semestern :fyllisar

De e lugnt!
Har också 5 arbetsdagar t semestern, gott som f-n :hoppa :banana

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8