Blondies nya motivlackade hjälm....snygg!!!!!!!

NS skrev:
NICE Gubben den får spanas in nån kväll
:crash :crash :crash :crash (här får man ju ha smilies ju) :crash :crash :crash :crash

Han ska ju köpa HD nu så det blr la till å kasta in den COOOLA hjälmen i skrubben å handla ett vurpollon :mattias
thefinger_red.gif
:rock

Hmm.... snygga hjälmar.... En som jag kan rekomendera på lackning är David Gunarsson.... Han är Världens bästa motiv lackare på hockey maskar. Men han lackar även andra hjälmar m.m... Brukar vara rätt så dyrt... den ända nackdelen typ... Har lackat mina hockey masker där och de har kostar runt 7-8000 spänn styck.... OCh en till nackdel är att man får vänta ganska länge för att få en tid... brukar vara några månaders kö.. =(.. Men det är det värt när man får se resultatet...

inget kompis pris han tar mellan 1500-uppåt beroende på lack

Harkel!

Känns lite som mitt monster e mer tidlöst en era plastraketer (skiter i det blå skåpet) kolla på en sporthoj från 1994 och den ser "gammal" ut medans ett monster som började tillverkas 1994 fortfarande håller stilen!
Visst smaken går isär, jag tycker personligen att R1 och Gixxer 1000 e krymt snygga hojjar! :fakta

Re: Harkel!

Monster skrev:
Känns lite som mitt monster e mer tidlöst en era plastraketer (skiter i det blå skåpet) kolla på en sporthoj från 1994 och den ser "gammal" ut medans ett monster som började tillverkas 1994 fortfarande håller stilen!
Visst smaken går isär, jag tycker personligen att R1 och Gixxer 1000 e krymt snygga hojjar! :fakta

visst men vi snackar 80tals look eller hur?
knappast mycket nytänkande i en monster eller?

mvh blondie

Ring o snacka med honom han är jättetrevlig hälsa från mig

yOOn-Murdoc skrev:
Har lackat mina hockey masker där och de har kostar runt 7-8000 spänn styck....

Yaaits!!!! :eek: Sponsrad av Elitserielag, eller??? Fast det finns väl inget i Västerås? :D

Skämtet åtsidan, hjälmarna är grymma och mycket roligare än "vanliga" Replicas (som jag har själv). En helsvart kostar ju betydligt mindre, så kan man få en personlig lack för 1500-2000:- är det definitivt ett alternativ.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8