Blommor i esset på Sviestad

Peppe K

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
3 st 125cc
Nu var det dags igen :huvet . Jag hade bestämt mig att lägga mina första 57:or. Jag tog det lungt dom första varven sedan ökade jag farten.Lotta visade tavlan med siffrorna 58.6 hurra :tummenupp . Jag gick in i depån för att vila mig. Efter en stund ut på banan igen, Lotta visar 1.00 . Jag vrålar innanför hjälmen och gasar mer oj nu visar Lotta gämna låga 58:or . Jag fick in ett kanonspår i esset och kom ifatt en kille i utgången av esset . Nu går jag om honom på insidan tänkte jag men han slog av på gasen.... Vad göra??? För att inte köra på honom så fick jag väja. Hoppsan vart tog mitt framhjul vägen :3freak . Hojen klarade sig skapligt med kraschade kåpor runt om, ena styrändan av. Jag har ont i kroppen, revbenen som redan var av och nyckelbenet som just läkt fick sej en ny omgång.....
Någon körning på Gotlandsringen nästa vecka är ju bara att glömma :huvet fan hade varit kul :4skrika men men vad göra? Jo ta nya tag laga hojen och mej och sedan komma igen.

Tråkigt att höra. :(

Men ingen skrapade lika mycket som du i Bergskurvan. :tummenupp Jag tror allt var i. :D

Så jekla trist med vurpan Peter :( Hoppas du inte gick sönder alltför mycket inuti.
Himlans massor som hände igår. Jag blev sur på en classickille som gjorde den fulaste omkörningen jag någonsin varit med om. Du vurpade. En annan kille vurpade i första kurvan på första passet, hoppas det gick bra med honom för han såg tydligen suddigt på ena ögat.
Min motorcykel havererade igen och jag var för första gången av banan, dock på två hjul och med händerna på styret. Och så var det nån till som vurpade.
Spännade tisdag. Vi hade iallafall tur med vädret!

Skit trist Peter, men samtidigt kul att du kapar tid, verkar som om du har fått upp farten igen, 57:orna lär inte dröja :tummenupp

Last edited:
Surt! Hoppas du läker snabbt. Hällsa Lotta :tummenupp

Om jag någon gång kör på Sviestad skall jag aldrig någonsin ta ytterspår ut ur esset. Amen.

Äh, va fan, du skulle kört på han, då hade kanske han gått omkull istället.. kanske skulle lärt sig att INTE slå av sådär bara ;) (OBS IRONI)

Peppe K skrev:
Nu var det dags igen ....... Jag har ont i kroppen, revbenen som redan var av och nyckelbenet som just läkt fick sej en ny omgång.....

Men sjutton då Peppe! Kunde du inte låtit kroppen läka ihop lite innan du kastar dig igen? Hoppas inte läkeprocessen blir allt för utdragen pga detta nu. Krya på sig!

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back