Bloggvärlden åstadkommer äntligen något av värde!

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Haha, fan, jag har länge garvat åt hela bloggfenomenet och tyckt att det inte tillförde världen i stort sett något.

Jag har haft fel!

Jag fick tips om att en viss välkänd blogg plötsligt blivit en stor källa till humor. Den där blondinbella har gjort skäl för vad hon kallar sig. Hon med bättre... eeeh... nej... lika dålig hälft måste det få vara... gav sig av från Stockholm mot Öland. Vände i Nynäshamn. Körde sedan till Jönköping, insåg att det var galet... och var visst sedan ut åt Boråshållet innan de vände igen. :rofl

Alltihopa kommenterat live i bloggen, tydligen. Jag hade definitivt hållit käft om det hela, men alla kanske inte tycker navigation som får den sträckan att ta nio timmar är något att skämmas över. :D

"Där är en skylt det står 'Kalmar' på. Pekar mot avfarten. Det är nog bäst vi fortsätter längs motorvägen i två timmar till, det står ju 'Helsingborg' mest hela tiden, så det kan väl aldrig vara fel?!"

Jag kan då absolut ingen svensk geografi. Jag vet det man borde veta. Det riktiga norrlands kustland, Göteborg, Stockholm och Malmö. Är Öland en Ö? Är den vid Gotland?

Nu sitter Nils och jag i bilen på väg mot Öland, eller inte riktigt för jag klantade mig rejält och sa åt Nils att köra emot Nynäshamn istället för Norrköping och där byta ner mot Öland så nu har vi åkt fel i två timmar och är på väg tillbaks mot Södertälje för att byta där .. Ibland är jag verkligen hopplös! Jag är så kill:ig av mig när jag inte vill fråga om hjälp utan bara veta allt utantill. Gissa om Nils är lite grinig just nu!

Finns flera resminnen och tankar på: http://blondinbella.se/

Bifogat

• img_5817.jpg
    img_5817.jpg
    114.9 KB · Visningar: 183
Herregud.. Och den där människan ska in på Juridicum. Prisa Gud för att man snart är klar.

För det första FT, hur fan kände du till detta :brynad
För det andra; Varför är hon ihop med en kille som heter Nils?

Nu sitter Dee_Cati och jag i bilen på väg mot Öland, eller inte riktigt för jag klantade mig rejält och sa åt Dee_Cati att köra emot Nynäshamn istället för Norrköping och där byta ner mot Öland så nu har vi åkt fel i två timmar och är på väg tillbaks mot Södertälje för att byta där .. Ibland är jag verkligen hopplös! Jag är så kill:ig av mig när jag inte vill fråga om hjälp utan bara veta allt utantill. Gissa om Dee_Cati är lite grinig just nu!

Så där, känns det bättre nu ;)

Så där, känns det bättre nu ;)

Verkligen inte :mad: Skulle inte befatta mig med sånt där äckligt jävla whitetrash-luder ens om jag fick betalt av hennes pappa. Jag menar bara att Nils är väl ändå ett namn på en gubbe? Ähh, det kanske är modernt igen.

Undrar om hon har blåmärken runt naveln???

Eftersom blonda killar inte är så smarta heller.

Blondinbella har verkligen gett blondinskämten ett ansikte.

Varför säger inte blondinen något medan hon har sex?
- Hennes mamma har sagt åt henne att inte prata när hon har munnen full.

Vad är det för skillnad på en smart blondin och ett ufo?
- Det finns folk som påstår sig ha sett ufon.

Varför säger inte blondinen något medan hon har sex?
- Hennes mamma har sagt åt henne att inte prata med främlingar.

Varför äter blondiner inte mat från konserver?
- Dom får inte ner huvudet i burken.

Varför stoppar blondiner p-piller i spolarvätskan?
- För att slippa ha gummi på vindrutetorkarna!

För det första FT, hur fan kände du till detta :brynad

Kan jag inte berätta, jag lovade ju att hålla det hemligt att du tipsade mig på MSN! :tungan

Frågan är nog inte varför hon är ihop med en kille som heter Nils. Frågan är varför en kille som är gammal nog för att få hyra bil är ihop med henne!

3.jpg

Ja inte fan var det för hans smak i solglasögon i alla fall! :rofl

Ja inte fan var det för hans smak i solglasögon i alla fall! :rofl

En får väl vara glad att en kille som Nils är tillsammans med den människan så man slipper oroa sig.

Fattar inte vad fenomenet blondibella är. En blåst brud, inte vacker någonstans, skriver om precis allt hon gör.
Hur fan kan man ens gå in och lägga tid på hennes blogg ? En förvuxen fjortis utan dess like är vad hon är.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg