Blocketannonser 125cc

Om någon behöver ett 415 drivpaket till en Aprilia 125 har jag ett för ett riktigt bra pris.
När vi åkt med det på tävling fick vi runt 1000rpm x-tra. En helt laglig trimning kan man väl kalla det. Kedja från RK. Fram och 2 bakdrev från Talon. Nytt i förpackning.
Inte på Blocket, men väl här på SH

mvh
Stefan Carlsson
RoadRacingFabriken

Om någon behöver ett 415 drivpaket till en Aprilia 125 har jag ett för ett riktigt bra pris.
När vi åkt med det på tävling fick vi runt 1000rpm x-tra. En helt laglig trimning kan man väl kalla det. Kedja från RK. Fram och 2 bakdrev från Talon. Nytt i förpackning.
Inte på Blocket, men väl här på SH

mvh
Stefan Carlsson
RoadRacingFabriken

passar det till en rs125 -98 och vilket pris har du tänkt dig? :)

Riktigt jäkla skumt köp inte den där om ni inte hittar ett stor jävla skrapsår på ena sidan..

Äh, det är ju företagsannons, så man ska nog inte vara så orolig, det är ju bara kolla upp vad det är för företag :fakta

Dekalerna på tanken är borta och det är ett väldigt lågt pris även om det vore en privatperson som säljer. Firmor brukar i sin tur ta ut ett överpris vilket det knappast är haha.

Han som ägde DTn jag la upp innan sa att dom hade bytt kolven ganska nyligen och inget var trasigt eller nåt sånt... fast det var lite "slitage" märken på den

29 lakan, lite för mkt? Skulle tippa på 27.000, är ett pris du får den såld, men kommer det rätt köpare spelar inte pengar något roll ;)

Men om man kollar på dom som kostar 27,000 så är dom inte bli mkt bytt på dom.
Jag har ju bytt kolv, olja mm framdäcket är som nytt och bakdäcket har inte rullat en meter än. så om man vet lite så kommer en hoj för 27,000 bli dyrare i slutändan ändå ;)

Ifall den är i det skicket som annonsen säger så tycker jag att det är ett jäkla bra pris.
Jag betalade 20 för min 03 med 1600 mil på mätaren.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!