Blocketannons

a_xc skrev:
2090799 vad är det för fel med den?
Han kanske undrar om det är en blandning mellan en Fireblade och en Blackbird, = Blackbird... :rolleyes:

EDIT!

Last edited:
War-psycho skrev:
2090803 Antagligen "Firebird"...

Men då kan man ju lika gärna garva åt trådskaparen, som man kan tycka postar i fel forumdel. :arsele

Mcrelaterat :arsele

Jao, det var Firebird som jag reagerade på.. i övrigt är det en mycket fin annons :)

SH när det är som sämst. Kan inte folk vara lite välvilligt inställda istället för att gå in med sätta-åt-attityd? :confused:

chrilla skrev:
2090890 SH när det är som sämst. Kan inte folk vara lite välvilligt inställda istället för att gå in med sätta-åt-attityd? :confused:

Menar du åt trådskaparen (mig), eller åt snubbarna som började gnabbas? :)

Haha.. har sett dom där.. :tummenupp
Mest fascinerad att någon orkade göra annonsen och betala för den :tomten

Red skrev:
2090901 Menar du åt trådskaparen (mig), eller åt snubbarna som började gnabbas? :)

De senare. Din länk var väl lagom intressant, men jag tycker det är tråkig attityd när flera börjar se en chans att börja mästra på ett default-negativt sätt sas.

För övrigt borde man ju ha stenkoll på vad ens motorcykel heter tycker jag.

chrilla skrev:
2090930 De senare. Din länk var väl lagom intressant, men jag tycker det är tråkig attityd när flera börjar se en chans att börja mästra på ett default-negativt sätt sas.

För övrigt borde man ju ha stenkoll på vad ens motorcykel heter tycker jag.

Haha.. ja det var väl inte världens roligaste kanske. Men precis som du tyckte jag att man brukar veta vad man har för motorcykel. Det som blev lite lustigt också var ju i det här fallet att den lika gärna kan vara en blackbird som en fireblade :D
Sen om min humor inte är på topp på söndagskvällen, det... det får jag leva med :)

Äh.. men snart blir nog stämningen bra igen då våren har kommit till heeela sveriges rike.. kan man ju hoppas på iallafall :hihi

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D