Blocket..

Susuci är ett smeknamn till Suzuki... säljaren försökte vara lite rolig men vad fan de andra två.... man måste väl vara runt 12 för att kunna köra mopped och då har man väl gått i skolan i 6 år. VAD HAR DE LÄRT SIG DÅ??
*suck* bli mörkrädd

jag går fortfarande i skolan och jag vet många som säger att dom har dyslexi så dom får göra proven muntligt, sen har jag en kusin som verkligen har dyslexi och han kom inte in på den linjen han vela bara för det! Antalet på IV växer, allt fler och fler bara skiter i skolan är uppkäftiga mot lärarna och tycker dom är häftiga när dom får 6 av 40 poäng på ett prov. Många så kallade moppefuckon kanske har dyslexi vilket jag tror den grabben har. Man ska defenetivt inte förnedra dyslexi men det är roligt att läsa och så förstår jag men man ska inte klanka ner på dom som har det eller skriva att det är det på hög nivå!! det är en jobbig sjukdom men som sagt det går att ta sig igenom skiten!! // Sappe

PULVER skrev:
svenskan kanske man skulle vart mer upmärksam på men det finns ju som tur e rättstavningsprogram men dock ej på detta forum (swedi fixa)
skulle jag behöva ibland :hihi

Skulle vilja påstå att det är just rättstavningsprogram som gör att man blir sämre på att stava i.o.m. att man ser ett felstavat ord, högerklickar och "väljer rätt utan att tänka på hur det var felstavat". (om det nu inte beror på att man varit ouppmärksam i skolan). Med tiden glömmer man bort hur det stavas.

Therudeboy skrev:
Och om du stammar ber du någon annan tala åt dig?

Inte samma sak överhuvudtaget... Går inte att jämföra det.. Har en kompis som har dyselexi och han ber andra skriva när han ska skriva "publika saker" för att folk inte ska ta han oseriöst.. Stamma vet ju folk att det inte är oseriöst utan en sjukdom endel har (Ja, dyselexi är också en sjukdom)

Klart killen kan skriva själv även fast han har dyselexi, men saken är ju den att han förlorar hur många köpare som helst pga det..

Jag tror inte det är någon dyslektiker som skrivit blocketannonsen om scootern.
Förmodlingen någon som är nybörjare på svenska. Skulle nog vara lika svårt för oss lite mer vana svenskar att skriva en annons på något främmande språk. Var iof rätt kul att läsa :) Vi får hoppas att annonsören bjuder på det :tomten

Inga mer Blocket länkar plz!!

Måste vi ha fler Blocket länkar?? E så jävla trött på dem!!
Alla vet vi att där finns en massa idioter, moppefuckon och en massa annat löst folk som försöker kränga eller lura på folk en massa nyttiga o onyttiga grejer.

Sånt här tar ju bara upp en massa plats på sporthoj.com

Det är inte kul längre. Jag spyr :tungan

Posta dem på zatzy istället......

Stolten skrev:
Inte samma sak överhuvudtaget... Går inte att jämföra det.. Har en kompis som har dyselexi och han ber andra skriva när han ska skriva "publika saker" för att folk inte ska ta han oseriöst.. Stamma vet ju folk att det inte är oseriöst utan en sjukdom endel har (Ja, dyselexi är också en sjukdom)

Klart killen kan skriva själv även fast han har dyselexi, men saken är ju den att han förlorar hur många köpare som helst pga det..

Bara för din polare gör så betyder ju inte det att alla ska göra som han. Man måste ju öva och lära sig skriva, inte fan ska någon annan göra det åt en då.

Säg mig varför det är oseriöst att en kille med dyselexi skriver en annons?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back