Blocket?!

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
okey, tat lungt.. vet att många blocket annonser ploppar upp på detta forum men jag kunde inte låta bli när jag såg denna :

http://www2.blocket.se/view/2830034.htm?l=0&c=1&city=4

detta kan bara inte stämma, eller?! :va
en nittia som bara gått 350mil?! har mätarn gått "runt" ett varv eller är den tillbaka skruvad?
okey, men säg att den bara har gått dessa "350mil" skulle du nu ta 13tkr för den då?! ojojoj :tomten

aja, kunde som sagt inte låta bli... hur fan kan dom tro att man ska gå på att en -90 lätt mc som haft 4 ägare ska bara rullat 350mil? jag har ju fan kört mer sen början på sommaren nu...

aja, ville bara avreagera mig efter jag läste denna annons, hoppas ni har överseende med detta :tomten

Bifogat

• namnlös1.JPG
    namnlös1.JPG
    40.2 KB · Visningar: 132
sitter på blocket och kollar efter nya tzr/nsr ett antal ggr om dan, tyckte också de såg lite mysko ut, dom kan väl inte vara så dumma å tro att man ska gå på att den har gått 350 mil under 14års tid... :rolleyes:

oracas skrev:
sitter på blocket och kollar efter nya tzr/nsr ett antal ggr om dan, tyckte också de såg lite mysko ut, dom kan väl inte vara så dumma å tro att man ska gå på att den har gått 350 mil under 14års tid... :rolleyes:

jo, men är det någom som kan lista ut va det står på skylten? då kan man ju kolla upp på vv`s hemsida, tror att det ska stå hur långt den har gått på den senaste besiktningen, men kan ha fel ;)

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    67.9 KB · Visningar: 98
Well. Ring de 3 andra ägarna och fråga hur långt dom kört...

350 mil på 4 ägare låter väldigt skumt!

Om det stämmer måste det vara något fel med mc:en eftersom ingen ville köra den så värst mycket :lol

Dizzy skrev:
jo, men är det någom som kan lista ut va det står på skylten? då kan man ju kolla upp på vv`s hemsida, tror att det ska stå hur långt den har gått på den senaste besiktningen, men kan ha fel ;)

det står inte hur långt den gått på vv.se

någon som ringt och kollat med tidigare ägare... intressant att få vet hur långt den gått, ser ju onekligen fräsh ut men 350mil....hmm

Humm.. Ni kan inte tänka er att ägaren har glömt en eller två nollor efter 350?? :P

Neppe skrev:
Humm.. Ni kan inte tänka er att ägaren har glömt en eller två nollor efter 350?? :P

Nja jag tror inte man skriver "bara 3500 mil", men men ingenting är omöjligt. När jag letade 125a hittade jag en tzr med 1 ägare ;)

Orka hänga upp sig på annonser men i alla fall, Den är väll antingen tillbakaskruvad eller har han väll köpt ny mätare.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden