Blocket

Mr.Dna skrev:
Håller med om det. Vem här inne med en 125:a kan säga att de kör 11kw? Inte många iallafal. :tungan

Jag kan säga att jag kör med 11 kw:s effekt!

Orsakerna är att jag är en mesig nörd som inte vågar åka fast för att ha kört med för mycket effekt framför skrevet och för att jag får en konkret orsak att slänga ut eventuella skambudsgivare och prutare när försäljningen en dag kommer.
Och min bilskollärare är granne, fast han bryr sig inte ett skit om jag trimmar...

Last edited:
Okej, jag körde själv strypt medan jag övningskörde och ca 100 mil till efter. Sen tröttnade jag.
Är de hårdare med att kontrolera om den är på 11kw i Finland?

"grannen är snut" <---lamt, min kompis granne är snuit och han är tokvild själv.. kör runt i området där med cross och grejer....

som flesta snutar är inte såna som måste hålla på att haffa alla grannar och sånt dom ser..
jag åker cross, trimmad moppe och ostrypt 125'a till kompisar som har snutar som grannar... för deras snutgrannar är bara coola

Mr.Dna skrev:
Är de hårdare med att kontrolera om den är på 11kw i Finland?

Nä, inte här där "alla känner alla"
, men går hojen åt skogs någon gång är den ändå i papprena 11kw, så jag vill gärna få ut så mycket ersättning som möjligt ur de gnidna försäkringsbolagen.

cRoC skrev:
Är inte alla bilskolelärare grannar? :rofl
(ps. Vad fasen skulle en körskolelärare göra?!)

Tyst, dragkrok! Nä, bilskolläraren gör inget, men likväl måste jag hitta så många argument som möjligt att hålla den ostrypt när kompisarna blåser om i 140 :(

Mr.Dna skrev:
Vad gör en (din) mito strypt?? Vet själv hur seg jag tyckte nsr:en var.

Tycker du att den är seg?

hehe, tyckte den gick som ett spjut det lilla jag kört den :lol

Men det är nog för att jag kommer från en orginal EU-moppe innan, med 2 hästar, hehe... Vill inte åka dit o förlora lämpet nu heller... Sattsar på 125a istället, moppe har man bara i väntan på bättre tider :)

Tycker du att den är seg?

hehe, tyckte den gick som ett spjut det lilla jag kört den

Men det är nog för att jag kommer från en orginal EU-moppe innan, med 2 hästar, hehe... Vill inte åka dit o förlora lämpet nu heller... Sattsar på 125a istället, moppe har man bara i väntan på bättre tider

Man tycker ju att den går bra i början de första hundra milen med därefter är det mest segt tycker man. Men du kommer nog ändå tycka det är jätte kul :tummenupp

Mr.Dna skrev:
Man tycker ju att den går bra i början de första hundra milen med därefter är det mest segt tycker man. Men du kommer nog ändå tycka det är jätte kul :tummenupp

Dom första 10 milen :tummenupp

Ja i början tycker man det men sen är det mest rätt trist.. Accet är ändå inte så skitbra. Men nu när jag har bytat avgassystem så går den fan så mycket bättre. Sjukt mycket roligare att köra. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT