Blocket

mmm, helt sjukt! Om man nu får ha 11kw lagligt så ska man jue för fan ha de oxå!

[edit] inte mindre iaf...

Last edited:
Dom får inte vara på mer än typ 7 kw för att annars så släpper dom ut för mycket avgaser och låter för mycket för att kunna registreras.

Han har lagt in 3 anonnser på den hojen. Den låg på 35000kr först. Sen sänkte han till 30000kr och nu till 29600kr.
Först var det en 97a och plöstligt en 99a, konstig kille. Kommer nog inte sälja den förens den ligger runt 25000kr.

Tycker inte att den är specielt dyr..

Endå den bästa årgången en EXC :)

Edit: Leker mod och säger åt dig att ändra till mer mer passande rubrik

Ganska snygg och så. :tummenupp

Men allvarligt talat.. hur kul är det med 7kw :tummenner

Solid snake skrev:
Ganska snygg och så. :tummenupp

Men allvarligt talat.. hur kul är det med 7kw :tummenner

Men fattar du inte att man ostryper :kocko , det är väll samma sak med 11kw som det är lag på.

kaZmur, den ofrivillige mesen... kör runt 11kw för att jag inte får ordning på strypningar :D

cRoC skrev:
Min granne är polis. Det där är bara en dålig ursäkt, mes :D

Samma här jag bor oxå granne med en polis. Det e ju bara o köra lugnt förbi så tänker inte han på det. Han blir inte ens sur när kompisar kommer förbi med sina crossar :D

EDIT: Iof ser man att han inte gillar det...så är han i tjänst så vet man aldrig vad som kan hända :tungan

Last edited:
Jag har både en polis och min körskolelärare (mr.laglydig till 110%) som grannar. Men kör sakta förbi och bry dig inte. Polisen stoppar inte dig om du bor granne med honom. Om han inte skulle tycka om det så skulle nästan alla poliser ändå säga till först och "aldrig" stoppa dig för det. Hur kan dem se att du inte kör 11kw?? Jo även om du har trimmpipa så kan han inte ge dig böter för det utan den måste bänkas till 11kw först och hur många grannar skulle förstöra grannsämjan genom att göra det?
Så skit i Strypningarna och kör "Kul" och försiktigt. :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...