Blocket o TV4?

Ja, de "ringde och terrade" mig under en veckas tid när jag hade lagt ut en annons på blocket. De var dessutom riktigt otrevliga när jag ringde och bad de sluta...
(Jag hade angett i annonsen att TV4 inte skulle besvära sig med att ringa dessutom)

JoUh skrev:
Ja, de "ringde och terrade" mig under en veckas tid när jag hade lagt ut en annons på blocket. De var dessutom riktigt otrevliga när jag ringde och bad de sluta...
(Jag hade angett i annonsen att TV4 inte skulle besvära sig med att ringa dessutom)

Saxat från Blocket.se

Telefonförsäljare bryter mot lagen om dom ringer till någon som tydligt har sagt ifrån att denne inte vill bli uppringd. Som annonsör kan du via våra Hjälpsidor, anmäla företaget direkt till Konsumentverket för åtgärd.

Mig har dom rint å terrat på mornarna när man jobbat natt.. Taskig stil, brukar ju ha mobilen på om man försöker sälja något, försöka svara seriösa köpare även om man sover. Så ringer det dryga telefonförsäljare å halvskriker i luren, samt fortsätter terra en fast man redan en gång snällt tackat nej.

:mad: :huvet :machinegu :machinegu :machinegu

riktigt oseriösa bolag som låter sina anställda jobba på fullprovision... det mår varken företaget eller de anställda bra av... detta är ett lysande exempel på det...

Fast nu har det bara blivit macho att skriva "Eyyy.. TV4, jag cuttar dig len"
De slutade ju ringa för länge sen.

kaZmur skrev:
Fast nu har det bara blivit macho att skriva "Eyyy.. TV4, jag cuttar dig len"
De slutade ju ringa för länge sen.

Ja så är det. Dom fick ju någon massanmälan på sig för ett bra tag sen och nu ringer dom inte mer.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg