blocket....nu igen

TokJohan skrev:
Det här fattar jag inte !

Säljer hojen med sorg
Haft den sedan 99 men bara rullat 330 mil och ska köpa ny hoj :va

Varför har man hoj om man kör i snitt 82,5 mil/år.
Vill absolut inte kasta skit på ägaren men VARFÖR ?

http://www2.blocket.se/view/1848605.htm?l=0&c=1&city=0

// TOK :fyllisar

Tänkte själv samma sak när jag såg annonsen..... Det är väl en snubbe som inte har nåt genuint intresse utan bara har för mkt. pengar.

Skrämmande läsning... Det finns väl 1000 anledningar till att hojen har körts så lite. Han kanske har en annan hoj också. Jag fattar inte på vilket sätt man skulle vara mindre intresserad bara för att man kört få mil med den. Att han förvarar den i garage och undviker att skita ner den i regnväder betyder väl inte att han saknar intresse, tvärt om.

Skärpning... tänk på att alla inte är intresserade av att skrota sina hojar på stuntuppvisningar, vissa är faktiskt rädda om sina ögonstenar... och vem som är mest entusiast kan man ju tvista om i oändlighet.

Micke_Lindstrom skrev:
Japp det gör dom.
Däremot hade jag en Yamaha som ofta fick gashäng när det regnade eller var fuktigt i luften.
Fast så kanske det inte är på alla Yamaha? :tungan

Min Yama fick gashäng när jag körde off road, men bara på ettan... :kocko

hp skrev:
Skrämmande läsning... Det finns väl 1000 anledningar till att hojen har körts så lite. Han kanske har en annan hoj också. Jag fattar inte på vilket sätt man skulle vara mindre intresserad bara för att man kört få mil med den. Att han förvarar den i garage och undviker att skita ner den i regnväder betyder väl inte att han saknar intresse, tvärt om.

Skärpning... tänk på att alla inte är intresserade av att skrota sina hojar på stuntuppvisningar, vissa är faktiskt rädda om sina ögonstenar... och vem som är mest entusiast kan man ju tvista om i oändlighet.

Precis så, dom verkliga entusiasterna är väll dom som vårdar sin pärla ömt och inte vill köra sönder dom med vårdslösa bakhjulskörningar mm. Sedan så kan man väll i det närmaste säga att det är en bedrift att ha en hoj och lyckas med att aldrig köra i regn, särskilt i detta landet :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti