Blocket mc-anonser, slutsnokat.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vad har hän, Förr kunde man sitta och glo i timmar på hojanonser trots att man inte skulle köpa någon, men nu är der bara företagsanonser och en massa minimotos, mini-R1 osv... Söker man på tt600 eller någon ann vanlig hoj finns det ju knappt några. Förbannade kinahojar,,

I-landproblem? :va

Jaa, det verkar vara lite torka på "kul" annonser.

Tror du får ge dig till tåls (heter det så?)

i april smäller det !

/A

Vad var det jag sa om Minimotos..Det är ett djävulens påfund,och de som brukar djävulens medel skall i helvetet förgöras.

Webspy skrev:
varför annonserar inte folk sina kina-minis o annat skrot under "mopeder" ??
Det är ingen som läser under de kategorierna :D

twinner skrev:
Vad var det jag sa om Minimotos..Det är ett djävulens påfund,och de som brukar djävulens medel skall i helvetet förgöras.

Kunde han inte komma på nå´t ruskigare än små jäkla motorcycklar?

twinner skrev:
Finnar och Diarré?

och popcornskal som lägger sig likt sugkoppar mot tungan långt ner i halsen..

Skulle man kunna säga att det gått lite inflation i kinatilverkade småhoja?

Teo skrev:
och popcornskal som lägger sig likt sugkoppar mot tungan långt ner i halsen..

Skulle man kunna säga att det gått lite inflation i kinatilverkade småhoja?

Popcornskal är tamefan det värsta :huvet :huvet
Alternativt könshår.

Du läste mina tankar. Jag jobbar hela dagen vid datorn. Givetvis sitter man då med sporthojs sidan framme. Men ibland vill man kika in på blocket å spana på det nya som kommit in. Riktigt kul tyckte jag förrut. Nu ser man bara crossar och mini-motos :argpådato . Men som Webspy sade våren nalkas. Då kommer annonserna in. Samt att snart kommer vi ju vara ute och åka hela tiden ändå :banana .

Webspy skrev:
varför annonserar inte folk sina kina-minis o annat skrot under "mopeder" ??
Man får inte för "giriga" blocket.
Jag har satt in en minimoto under mopeder samt tillbehör, bägge gånger har annonserna tagits bort av blocket. Det kostar mer under motorcykel är min teori.
Av princip så vägra jag annonsera denna under motorcyklar, så den finns kvar. Ja just det kört endast en tank (inte ens det ca 1200meter) och i nyskick. 2k så byter den ägare.

alltså jag tror det blir mer annonser till hösten isf,dom flesta har gjort sina bra affärer nu,blir la några eftersläntare som får köpa en hoj i vår/sommar till lite högre pris..

twinner skrev:
Exackt! Strypas i de där löjliga kedjorna på minimoto vore lagom straff :mad:

twinner skrev:
Jag har sett dig köra minimoto..Du är en av dom.

Jag tror att du vill vara en av "dom". Abstinensen av att inte få köra något annat än barnvagn och frugan borde väl göra sig påminnt så här års? ;) :D

Ten-0 skrev:
Jag tror att du vill vara en av "dom". Abstinensen av att inte få köra något annat än barnvagn och frugan borde väl göra sig påminnt så här års? ;) :D

Hehe:=) Slka faktist köpa en till sonen när han blir 3:=)

Jag gillar inte häller Minimotor :hihi iofs kan minicrossarna vara nått att ha att ta sig från A till B på diverse crosstävlingar.. brukar va "flaggvakt" och åka mellan posterna på en sån är bra men att sätta in dom på blocket under motorcykel är jag imot! Varför startar dom inte en ny kategori typ lekfordon? Det finns juh så många...!

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret