Blocket Knappast en R6 -01 eller?

Krigge skrev:
Herregud du verkar ha rätt Mingves, för satan ring snuten med en gång, sen kan du ju kolla efter fler såna här annonser, ditt liv verkar ju ändå bara gå ut på och starta menlösa trådar om hojar du eventuellt är spekulant på.
Jag fattar inte vad det e med er, vem är det som skriver en massa skit i trådarna?
Jag tycker ni drar på för stora växlar när det gäller mina trådar. Om de är så farliga rapportera dem till mattias eller till Swedie då, eller varför inte skita i att läsa de som är startade av mig?
Om du är lite smart kan du faktiskt lägga en block på mig!!!!!
Jag orkar inte läsa allt skitsnack som skrivs om mig mm. Har du problem kom direkt till mig, skicka ett PM eller vad som helst men sabba inte trådar.

Mingves skrev:
Jag fattar inte vad det e med er, vem är det som skriver en massa skit i trådarna?
Jag tycker ni drar på för stora växlar när det gäller mina trådar. Om de är så farliga rapportera dem till mattias eller till Swedie då, eller varför inte skita i att läsa de som är startade av mig?
Om du är lite smart kan du faktiskt lägga en block på mig!!!!!
Jag orkar inte läsa allt skitsnack som skrivs om mig mm. Har du problem kom direkt till mig, skicka ett PM eller vad som helst men sabba inte trådar.

Folk gör så för att en pojke fungerar så här: "Wooooww vilken fin motorcykel, fy fan med brudar jag kommer få och alla kommer ju vilja vara mig höhö!" Köpt o klart, du e mannen i stan.

Efter en mening är köpet klart.
Du har skrivit många meningar :banana

Det är säkert en 99 eller 00;a som är uttagen -01. I vissa länder fungerar det så att hojen kallas för den årsmodellen som det året den först registrerades på. Kan ju vara någon som tror att det är så, eller vill tro att det är så :D

Krigge skrev:
Herregud du verkar ha rätt Mingves, för satan ring snuten med en gång, sen kan du ju kolla efter fler såna här annonser, ditt liv verkar ju ändå bara gå ut på och starta menlösa trådar om hojar du eventuellt är spekulant på.

Tänkte samma sak :D :D Gör en poll, köpa, köpa inte :tummenupp

Fan, vilket tjat på Mingves :rolleyes: Om ni inte gillar hans trådar är det väl bara att undvika honom, eller :confused:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park